Berita gembira pasal adik saya..

Tiba2 saya rasa sebak... Tadi saya telefon abah saya.. tanya camne adik saya hari ni... Apa yang buat saya rasa sebak bila abah saya bagitahu yang adik saya panggil mak saya...

Ya Allah Ya Tuhanku... Setelah sekian lama adik saya terlantar, perkataan pertama yang keluar dari mulut adik saya adalah "MAK".. Mesti adik saya rindukan mak saya kan.. mesti adik saya rindu dengar "leteran" mak saya... mesti adik saya nak mintak maaf dengan mak saya & sesiapa saja kan... Bersyukur sebab adik saya masih berpeluang untuk menatap wajah mak saya...

Mesti mak saya pun sebak bila tahu pasal ni kan... Saya yang dengar pun menangis... Menangis gembira.. Rasa tak sabar nak jumpa adik saya... Ohya,yang dengar adik saya panggil mak ni, bukan abah saya tau.. tapi mak mentua adik saya... untuk pengetahuan u all, dekat hospital, yang tunggu adik saya adalah mak mentua dia & isteri dia.. hari cuti baru mak saya ganti jaga.. 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..


{ 36 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine July 24, 2013
alhamdulillah...klik ikea & hishop
aimi adilah aimi adilah July 24, 2013
alhamdunillah......

kuat kan semangat die kak

*jgn kate akk menangis..aimi pon sme kak T__T
mama3heroo mama3heroo July 24, 2013
Alhamdulillah..
berkat doa semuA..DAN BERKAT BULAN RAMADHAN
aizu's life aizu's life July 24, 2013
salam ramadhan kak..
sedih sgt bile sy baca pasal adik akak since 1st n3 lagi.. kuat betul smangat beliau & istri..
smoga syawal kali ni kalian dpt berhimpun dlm keadaan gembira.. aminn..
sy doakan adk akak cepat sembuh. amin ya rabbal alamin..
||aLeaSaRa|| ||aLeaSaRa|| July 24, 2013
alahmdulillah..subhanallah...keajaiban dan kasih sayang Allah di bulan yang mulia ni :)
JaSSNaNi JaSSNaNi July 24, 2013
alhamdullillah.. moga adik sis sentiasa di lindungi allah... boleh tahu tak sis.. kenapa dengan adik tu?
Ayu Zan Ayu Zan July 24, 2013
sebak dada baca.. sy doakan adik akak lekas sembuh.
syafakallah..
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi July 24, 2013
perkembangan baik tu...doalah banyak-banyak ye..
the malay male the malay male July 24, 2013
Alhamdulillah ada perkembangan positif.
syawalsimpsons syawalsimpsons July 24, 2013
alhamdulillah perubahan positif
Budak Kampung Budak Kampung July 24, 2013
akk! sy sedih teringt adik plak.alhmdlh....jgn lupa bersyukur kak
Kakzakie Kakzakie July 24, 2013
Maha pengasih Allah.
Kakak rasa sebak sama Ina
Doa yg tersayang didengari Allah.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 24, 2013
Salam K.Ina..

Alahmdulillah.. seronok dpt tahu ..
semoga adik kak ina semakin sembuh :)
Mimi Azirah Mimi Azirah July 24, 2013
Alhamdulillah perkembangan yg sgt positif
man man July 24, 2013
Syukur lah..sbb adik dah chat
Haryati Faizal Haryati Faizal July 24, 2013
alhamdulillah...1 perkembangan yg baik....
Nida Mohd Nida Mohd July 24, 2013
Alhamdulillah berkat doa dan kesabaran semua ahli keluarga yg menjaga..semoga adik ina cepat sembuh dan pulih seperti sebelum ni..aminn
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra July 24, 2013
alhamdulillah..hepi sangat dengar berita ni..;-)
Cik Nur™ Cik Nur™ July 24, 2013
alhamdulillah...Nur yg baca ni pun terasa sebak....
Shima Salleh Shima Salleh July 25, 2013
Alhamdulillah.. positif! positif!
Shima Salleh Shima Salleh July 25, 2013
Alhamdulillah.. positif! positif!
Mama Adam Mama Adam July 25, 2013
Alhamdulillah.... perkembangan positif. Bykkan bersabar dan berdoa
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah July 25, 2013
alhamdulillah.. banyak perubahan positif kan..
Deqla Manjew Deqla Manjew July 25, 2013
alhamdulillah... itu la, apapun kita ni mesti nak cari mak dulu kan.. sebak pulak baca entri ni dear..
Mas Zull Mas Zull July 25, 2013
assalamualaikum intan...alhamdullilah perkembangan yg bagus tu semoga cepat sembuh...;)
lizz lizz July 25, 2013
sebak saya baca entry ni...moga adik ina kembali sihat seperti sediakala...
Ema Johari Ema Johari July 25, 2013
Alhamdulillah...ada tanda-tanda yg baik bagi adik ina
IbuNoey IbuNoey July 25, 2013
alhamdulillah,kak..terharu baca pekembangan adik akak..harap semakin byk lg perkembangannya..update slalu ye,kak..
Puan Kutu Puan Kutu July 27, 2013
Alhamdulillah banyak perkembangan positif.dari dalam perut lagi kita bersama mak,perkataan mak la yg pertama terpancul..:)
9n0L4 9n0L4 July 27, 2013
moge cepat sembuh. mungkin tu satu permulaan utk sembuh. amin.
ayut ayut July 28, 2013
alhamdulillah..moga adik akak trus kuat untuk pulih..amin...