Aqilah pun suka makan buah kurma


Tadi saya bagi Aqilah ni makan buah kurma.. Lepas tu saya ambik kotak kurma letak atas meja.. Tak sangka pulak, Aqilah sanggup bangun dari tempat duduk dia & pergi dekat meja nak ambik kotak kurma tu.. maknanya dia nak lagi lah tu kan.. saya ingat dia dah tak nak.. hihii.. (",)

Yap, saya memang didik anak saya makan kurma dari kecik.. nak bagi dorang pun suka buah yang Nabi kita suka ni.. Nanti dah besar senang, tak payah saya suruh, dorang dah makan sendiri.. (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 20 comments.. read them below or add one }

aizamia3 aizamia3 July 22, 2013
bila bukan bulan puasa rajin pulak ai carik buah kurma tapi bila bulan puasa tak pulak.. mungkin sebab senang nak dapat.. ;)
Ainim Suju Ainim Suju July 22, 2013
Bagusnya.. budak2 sekarang mmg kena ajar makan buah2 mcm ni. Mcm saya ni dah besar baru makan kurma..kononnya dulu rasa pelik..hehehe
azizah :) azizah :) July 22, 2013
sukanya tengok alisha n aqilah suka makan buah kurma..

tah kenapa susah betul jijah nak makan buah kurma ni..huuu
Ayu Zan Ayu Zan July 22, 2013
haah kan kak.. kna train dr kecik. takut da besar xkena kat tekak..
- G C - - G C - July 22, 2013
sy pun ajar anak sy makan kurma.. tapi tahun ni special sikit, beli kurma walnut.. sedap,,
Qashmere Qashmere July 22, 2013
Dah pandai nak sampai tangan tu yer
syawalsimpsons syawalsimpsons July 22, 2013
izz pon suke makan kurma sebab mmg sue ajar dari tecik kan..mmg kalo tak da bahan nak bg makan, mmg kurma la jawapannya..tak macam syawal, tarak suke..kikikikik
Kesuma Angsana Kesuma Angsana July 22, 2013
KA pun suka, anak2 apalagi ,.
Budak Kampung Budak Kampung July 22, 2013
tateh aqilah nak kurma 2
Puan Kutu Puan Kutu July 22, 2013
dr dalam perut lg dok makan kurma,mestilah suka..:)
Mama Idlan Irsyad Mama Idlan Irsyad July 22, 2013
semlm bg Irsyad makan kurma jugak.. habis jugak la sebiji.. tu pun meraung nak lagi.. tp yg k.ja bg tu kurma madu.. so, k.ja bagi sebiji jela... next time kl beli kurma jenis tangkai tu mungkin akan bg lbh kl dia nk..
sal ya sal ya July 23, 2013
dah besar dah aqilah ni ye...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 23, 2013
Salam K.Ina..

alhamdulillah...bagusnya alisha & aqilah ni..penggemar kurma..
anak2 cma ade mase je diorg hadap kurma
Haryati Faizal Haryati Faizal July 23, 2013
bagus tu ina...semoga anak2 ina jadi anak yg cerdik pandai ye...
NoEn NoEn July 23, 2013
bagus2...sy pn letak 1bekas kurma kat ats meja...nanti alya nk dia boleh terus amik mkn ;)
Deqla Manjew Deqla Manjew July 23, 2013
rasa kurma kan manis..bubudak tentu suka.. bgs la dah ajar dari kecik lagi.. ;)
Mrs Velentine Mrs Velentine July 23, 2013
bagus nya dia..siap usaha lagi nak capai kurma tue
Mimi Azirah Mimi Azirah July 23, 2013
sama la kak ina...ank2 suka mkn kurma