Aqilah dah kantoi..


Aqilah dah kantoi sepahkan baju kakak..!! Amboiii.. bukan main rajin lagi anak solehah saya ni sepahkan baju kakak dia.. Aqilah ingat ibu dia ni rajin sangat agaknya tu.. malas jugak ni anak oiiii.... (",) Bila dah terkantoi.. saya panggillah Aqilah.. dia tengok saya, dia sengih je.. habis tu dah sengih dengan senyuman yang bikin rasa nak gomol2.. mana jadi nak marah.. hihiii


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 


{ 25 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine July 15, 2013
hahhaa..aqilah bagi mama keja lebih
Rozita Ceritaita Rozita Ceritaita July 15, 2013
bijak budaknya... semoga adik awak cepat sihat dan dipermudahkan segala urusan keluarga awak juga... amin..
Tie HT Tie HT July 15, 2013
busynya aqilah hehe
salam ramadhaj ina
moga adik ina cepat sembuh
take care
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit July 15, 2013
Syoklah Aqilah dapat buat. Manalah dia tahu itu salah sebab itu sengih:)
Unknown Unknown July 15, 2013
hihi....cute je aqilah wt muke terkantoi
syawalsimpsons syawalsimpsons July 15, 2013
kikiki...nampak sangat muka kantoi tu
Unknown Unknown July 15, 2013
hihi...mmg keje dia..sama ngan anak bongsu kita..keje suka menyepah..pening..
Ummu Muhammad Abdullah Ummu Muhammad Abdullah July 15, 2013
ade dare2 intan cantik2 semue..muge terus jadi anak soleheh..

p/s: intan tu sopan lagi..yg kt rumah ni siap samapi ruang tamu dapo..pendekkate dimane bumi kupijak,disitu kutinggalkan jejeak untuk ibu kutip menan!
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief July 15, 2013
wah aqilah dh pandai sungguh nk mengemas tu eheee...comel 1000x..rindu sungguh auntie dgn aqilah ni
Unknown Unknown July 15, 2013
Comelll...macam mana pulak la lagak si kembar saya ni kan kak intan...hihihi :
Unknown Unknown July 15, 2013
haha.. muka terkejut sbb dah kantoi..
Unknown Unknown July 15, 2013
hahahaha.. anak mana yg tak terkantoi dgn mak dia hihihi
Unknown Unknown July 15, 2013
hehee masa untuk meyepahkan barang2..ngeee
lizz lizz July 15, 2013
ololo rajin la dier....meh ngemas umah auntie lak...
Unknown Unknown July 15, 2013
rajin yer dia memunggah...
Mimie Mimie July 15, 2013
hahaha...aqilah nih memg tau...saje nak bg ibu die merajinkan diri lipat baju smla..hahaha
Myra Jay Myra Jay July 15, 2013
Hheeee, Aqilah rajin :)
Dayang Deno Dayang Deno July 15, 2013
rasanya aqilah nak tolong kemas baju kaklong tu^^

#amin
FADLUL & FIFAH FADLUL & FIFAH July 15, 2013
haha!!comel je muka kantoi tu!!geram tengok..
Ainim Rashihah Ainim Rashihah July 16, 2013
Alahai...budak2 kan..time2 dia 'rajin mengemas' la kita haru biru nak kemaskan balik apa yg disepahkn
Miss N™ Miss N™ July 16, 2013
alololo..comeinya dia..!
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 16, 2013
comelnye muke Alisha... ^_^
- AZIE - - AZIE - July 16, 2013
hehehehe tingat anak dara kat umah
Fiza Rahman Fiza Rahman July 16, 2013
Pungggah...jgn tak punggah. Bley gang dengan qhalif ni.
aziazib aziazib July 16, 2013
tengok anak2 dgn muka comel mmg terus xjadi marah kan.