Bookmark Raya IntaNBerliaN

Tak menahan tahun ni siap tempah "kad raya" lagi.. hihii.. Tapi bukan kad raya la.. BOOKMARKS RAYA..  Saya buat lain sikit.. Nanti u all boleh guna nak selit kat novel ke.. majalah ke.. or apa2 je la... Hari tu saya ada buat Segmen BOOKMARKS RAYA IntaNBerliaN kan.. sape yang join, semua saya akan bagi la.. Tapi mereka2 yang tak sempat join pun ada gak yang saya akan bagi.. Mereka2 yang saya maksudkan tu yang selalu berkunjung ke blog saya.. yang saya boleh detect la kan.. Nanti saya akan mintak alamat.. Kalau ada antara u all yang nak jugak, bagi alamat dekat saya yer.. BACA SINI 

Ohya, lupa nak tunjuk kat u all.. BOOKMARKS RAYA saya tu.. 


Tadaaa inilah Bookmarks raya saya.. Ada gambar Alisha & Aqilah.. Opsttt bukan saya yang design yer.. Saya tak reti bab2 ni.. Yang design bookmarks raya saya ni siapa lagi kalau bukan designer favorite saya... *cewahhhh siap designer lagi.. kikiki.. Mestilah ECA..!! Orang yang dipertanggungjawabkan setiap tahun untuk menukar "baju" blog saya ni.. (^_^)

Saya memang sangat2 percayakan eca bab2 ni.. Dia sentiasa dapat memenuhi citarasa saya + sudi melayan karenah saya... (^_^).. Eh, u all pun kalau ada nak design pe2, tanyalah eca tau..mana tau kot2 dia boleh design.. Macam saya ni, actually Eca takda pun ambik tempahan design untuk "kad raya".. dia design blog je... tapi saya yakin yang Eca boleh buat apa yang saya nak, thats y saya suruh dia.. U all tahun depan bolehla upah eca design kad raya yer.. hihii

Ohya, nanti Eca ada temuduga PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN SISWAZAH DG41 pada 18/07/2013.. doa2kan Eca berjaya temuduga tu yer.. Moga ada rezeki Eca nak jadi pendidik (",)


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 


{ 30 comments.. read them below or add one }

NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra July 15, 2013
saya join, cantiknya, siap ada gambar akak n 2 puteri comey, best, tak sabar tunggu, hihihi...
@LeenShamsh @LeenShamsh July 15, 2013
cantiknye intan!!! suke eca buat ni..nk email guane hehe nak jugaklah heheh
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief July 15, 2013
Assalamualaikum kak ina...maaf lama xsinggah sini..rindu sguh kt kak ina n anak2...rindu nk baca kisah2 dorang ni hehe...nk kena baca satu2 nih hikss

mmg cantik sgt bookmark tu..kretip la eca
Unknown Unknown July 15, 2013
wa...cantik bookmarks tu..insyaAllah nak juga laa.. :)
Unknown Unknown July 15, 2013
simple tp cantik..!! pndai eca design..ehem2.. deqla dpt kan.. dah bg alamat tu.. haha.. ;p
Delimasari Delimasari July 15, 2013
comei nye Bookmark dia ---- nak satu boleh tak?
Unknown Unknown July 15, 2013
Wah cantik! pink! pink!
Unknown Unknown July 15, 2013
Wah cantik! pink! pink!
lizz lizz July 15, 2013
cantik...ina saya dah email alamat kat email sorry lambat...
Unknown Unknown July 15, 2013
mmg cantik bookmark akak.. senang simpan dlm buku..hee

moga eca berjaya dlm interview tu nanti..
Unknown Unknown July 15, 2013
cantik n kreatif eca buat.. moga eca berjaya dlm interview tu nanti..
syawalsimpsons syawalsimpsons July 15, 2013
cantikla ina...sue tak email lagi..nnt sue emailkan ye..tq
Unknown Unknown July 15, 2013
saya dah emailkan alamat umah..tq..:)

btw, cantik bookmark tu..suke..:)
Mrs Velentine Mrs Velentine July 15, 2013
cantiknya kak...semoga eca berjaya
Mimie Mimie July 15, 2013
cantiknya kak...xsbr nak terima bookmark akak nih
Rozie Rozie July 15, 2013
cantiknya... kelas gitu
JunAina JunAina July 15, 2013
Cantiknya...comel ja dah mcm kat raya jugak nampaknay kita 2 in 1 lah ek...
Myra Jay Myra Jay July 15, 2013
Cantik bookmark raya tu Ina...
Memang awesome la ;)
Dayang Deno Dayang Deno July 15, 2013
wah... cantik2!! nak2!!!

#amin!
Ainim Rashihah Ainim Rashihah July 15, 2013
Bestnya kalau saya dapat juga.hehehe
Miss N™ Miss N™ July 16, 2013
cantik...
design eca mmg terbaiklah...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 16, 2013
wah..sgt cntik la bookmark raye tue... pndai n kreatif sgt eca... die gak yg tlg wat bj utk blog craft sy, hihi~... :3
moge Eca dpt keje tue, amin...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha July 16, 2013
napa comel sgt tu....eh,xsuke a...kalau ai xdpt,jaga u,xnak kawan lagi. :P


thanks akak :)
Delimasari Delimasari July 16, 2013
email akak x boleh send pulak
ada problem

http://hanimsain-delimasari.blogspot.com
Fiza Rahman Fiza Rahman July 16, 2013
Cantik. Tak sabar nak dapat.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ July 17, 2013
Salam K.ina..

wahh..cantinye bookmark.. rugi x sempat join...takpe2 next time.. :)

semoga segala urusan echa dipermudahkan :)
Unknown Unknown July 22, 2013
lama x jenguk sini..
tau2 dh wt bookmark ye..
ape pun selamat berpuasa ina..:-)
fieda fieda July 23, 2013
wah..advance doh ina..comey sgguh la ina bookmark tu..