Punca Aqilah demam minggu lepas

Minggu lepas saya ada gtau u all yang Aqilah demam kan.. Dia demam memang sebab nak dapat sesuatu... Pagi ni saya tengok AQILAH TUMBUH GIGI lagi sebatang dekat atas sebelah kiri.. yang "gigi arnab" tu.. Total gigi Aqilah dah 3 batang...

Aqilah ni jenis serba serbi cepat tau.. bayanglah, umur 8 bulan lebih dah pandai berdiri lepas tangan.. Umur 9 bulan, gigi dah 3 batang... Mak saya cakap, kalau gigi tumbuh awai, awailah tercabut nanti.. (^_^).. Lepas ni apa la pulak perkembangan Aqilah.. Ntah2 raya nanti Aqilah dah boleh berjalan setapak dua tapak.. hihi..

Kalau ikutkan Alisha dulu, umur 10 bulan lebih baru boleh jalan.. Macam diri saya sendiri, mak saya gtau, umur 9 bulan lebih dah boleh jalan... Kalau Aqilah 9 bulan lebih dah boleh jalan.. geng la kita berdua yer Aqilah.. kikii

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..


{ 16 comments.. read them below or add one }

kacang buncis kacang buncis July 24, 2013
ok la tu..tambah 1 lagi gg... jadi 3 semuanya..hehe
syawalsimpsons syawalsimpsons July 24, 2013
aqilah sangat2 sama dgn izz tau...pon ada 3 btg jugak gg
azizah :) azizah :) July 24, 2013
anak kedua kak makin cepat la perkembangannya..hee
IbuNoey IbuNoey July 24, 2013
demam nk tumbuh gigi yer...bestla cepat tumbuh gigi.senang nak makan..hehe..
Mimi Azirah Mimi Azirah July 24, 2013
patutla...cpt ye aqilah tmbuh gigi kan
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah July 24, 2013
ufairah lime bulan da tumbuh gigi.. jalan pulak setahun 4 bulan.. boleh berdiri betul2 setahun 2 bulan kot..

cepat la aqilah berjalan kalau macam tu..
aizamia3 aizamia3 July 24, 2013
kalau lambat tumbuh gigi lambat patah tapi kena tengok jugak.. kalau penjagaan betul, cantiklah gigi tu.. ;)
Mrs Velentine Mrs Velentine July 24, 2013
anak kedua ni mmg selalu cepat perkembangan sebab dia ada kakak ayang dia nak kejar..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 24, 2013
salam K.ina..

ooo..aqilah demam nk tumbuh gigi yer..
hihi.. cepat perkembanganye :)
Haryati Faizal Haryati Faizal July 24, 2013
cepat jugak ye...perkembangan aqilah
Cik Nur™ Cik Nur™ July 24, 2013
oh..dapat gigi baru rupanya. bdak2 kalau pandai sesuatu mesti demamkan.. :)
Shima Salleh Shima Salleh July 25, 2013
raya bleh pki kasut cantik hihihi..
Klu afiq tumbuh gigi mesti lebih sebtg.. yg paling byk geraham 4btg terus huhu
Shima Salleh Shima Salleh July 25, 2013
raya bleh pki kasut cantik hihihi..
Klu afiq tumbuh gigi mesti lebih sebtg.. yg paling byk geraham 4btg terus huhu
Mama Adam Mama Adam July 25, 2013
Betul tu, cepat tumbuh, cepat lah tanggal. Adam pulak 7 bulan gigi dah banyak tau.... cepat sgt gigi dia keluar
Deqla Manjew Deqla Manjew July 25, 2013
demam sbb nak besar lagi la tu.. nak jadi budak lagi cerdik! ;)
Puan Kutu Puan Kutu July 27, 2013
kira cepat jugak alisha berjalan tu..aqilah ni mesti lagi cepat..

demam sbb tumbuh gigi ye