Air tangan my dear


Minggu lepas my dear nak makan ayam masak kurma tapi katanya dia nak masak sendiri, saya masak tak sedap.. hahha... memang saya tak reti pun.. rasa ada je yang kurangnya.. lagipun my dear nak kuah yang pekat tu... Petang tu, dengan penuh semangat my dear masak.. Beria..! Belum makan tapi duk puji dia masak sedap...

Lepas dah makan, setiap suapan nasi ke mulut, setiap kali tu duk puji dia masak sedap... adehhh.. tensen je telinga ni dengar... hahahha... Saya takda pun nak puji2.. bayanglah, tak puji pun beria bagai.. kalau puji, mau pengsan agaknya tu.. muahhahahh.. Kalau saya perasan, my dear kutuk.. tapi dia lagi "vouge" perasan dari saya.. hihii

Tapi apa2 pun, nak jugak tulis ni.. saya tahu my dear pembaca tegar blog saya.. kikikii... Saya nak bagitahu yang my dear masak AYAM MASAK KURMA memang sedap..!! So, lepas ni, g beli kambing pulak, buat  kambing masak kurma pulak tau! hihii.. 


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 32 comments.. read them below or add one }

.:fyzz:. .:fyzz:. July 30, 2013
favourite my dear jugak tuh..hubs saya pun rajin masak..malah lebih masak sedap dari saya tau..heheh...bestkan hubs masak kt kita..
Deqla Manjew Deqla Manjew July 30, 2013
tgk pun tau sedap..!! kalo dia baca komen org puji sedap mesti lagi dia suka kan.. haha
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P July 30, 2013
org laki kalau dah masuk dapur mmg cukup rasa nya kak. sbb diorang memasak teliti.
Fikri Muhammad Fikri Muhammad July 30, 2013
boleh bukak restoran ni.
Zee Suhaini Zee Suhaini July 30, 2013
sekali tengok pon dah nampak sedap..patutla puji diri sendiri..hehe
SeputihSalju SeputihSalju July 30, 2013
minggu lepas pun aman masak kurma kambing..
Mimi Azirah Mimi Azirah July 30, 2013
untungnya kak ina dpt suami pandai msk
Ayu Zan Ayu Zan July 30, 2013
untung nya dpt husband pandai masak.ehehe
JunAina JunAina July 30, 2013
Suami aina tak pernah masak kecuali masak airlah...hahahaa...
JaSSNaNi JaSSNaNi July 30, 2013
pandai tul en.somi buat masak kurma ye... somi akak baru je dok belajar.. hehehehe
JaSSNaNi JaSSNaNi July 30, 2013
pandai tul en.somi buat masak kurma ye... somi akak baru je dok belajar.. hehehehe
Myra Jay Myra Jay July 30, 2013
Lelaki aka suami kalau sekali mencurahkan bakat masak, memang hasilnya awesome ;D
nita nita July 30, 2013
wah beruntungnye dia..
biasalah.. kalau en hubby masak, diorang memang suka puji diri sendiri hehehe...
azizah :) azizah :) July 30, 2013
sekali lelaki masuk dapur mmg terangkat la msakan dorang...nmpk pon sedap!
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 30, 2013
salam k.ina..

hihi..untung en abg rajin masak.. :)
en hubby cma terhad..limited edition katenye... :p
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra July 30, 2013
untungla hari ni makan masakan en suami, hhihi, mesti kembang semangkuk bila dia baca entry akak ni, eh nak gtau ni bookmark akak dah sampai, cantik sangat, comey keychain akak bagi tu, thanx tau..;)
IbuNoey IbuNoey July 30, 2013
sedapnya ayam masak kurma,kak.ari tu Noey ada beli ayam masak kurma kat bazaar..sekali masa nak makan,dah rasa basi..adoi..
Jemarisuri Jemarisuri July 30, 2013
bestnye ada encek abe yg pandai msk...sekali skala blh try air tgn lain kan^^
Cik Nur™ Cik Nur™ July 30, 2013
perghh..kalau kambing lagi sedap kak
Ummi Iman Ummi Iman July 30, 2013
Tgk pun dah tau sedap :)
deno deno July 31, 2013
untung akak.. hihi^^
Maria Firdz Maria Firdz July 31, 2013
Hehe...sbb dia pndai msk tu yg pndai komplen kita msk x sedap.. Hehe...
ieda immi ieda immi July 31, 2013
alhamdulillah dear pandai masak .. dear akak masak nasi dan bubur aje ok .. lain dia tgk aje ekeke ;)
Si Matatajam Si Matatajam July 31, 2013
Bertuahnya dapat hubby pandai Masak..
Dylla Abas Dylla Abas July 31, 2013
bila sesekali suami masuk dapur...tudiaaa...terbaekkk!!
Izan Ishak Izan Ishak July 31, 2013
terbaiklah en suami ina ni. lepas ni mesti banyak lagi masakan hebat hasil air tgnnya...
Shima Salleh Shima Salleh August 01, 2013
org lelaki sesekali masak mmg sedap! cayo lah! wak jo pun gitu juga hehehehe... yg terbaik dia masak, nasi goreng kampung!
QasehnyaRania QasehnyaRania August 20, 2013
Sbb tu skrg ramai chef lelaki.mmg terbaek la tu :)
Minta la cik abe ina turunkan petua masak kurma sesedap tu kat isterinya pula.nanti ina ajar kakak dan adik. Pastu jadi resepi turun temurun :)