Harga entry berbayar di blog saya?

Tadi saya chit chat dengan BRO FRAMESTONE... tanya bro berapa harga yang saya patut letak untuk entry review.. bukan apa, sebab saya terpikir nak seragamkan harga... sebab selama ni, saya hanya bagi "customer" letak harga.. terpulang nak bagi berapa pun... Ohya, untuk pengetahuan u all, Bro ni antara blogger yang full time dengan blog... kiranya bro ni dah biasa dengan iklan2 dekat blog la @ pengiklan... tu yang saya tanya pendapat bro.. So, harga yang Bro cadangkan untuk saya selepas tengok UV blog saya adalah macam  dekat bawah tu...


Tak sangka plak blog saya layak dapat 3 angka.. Tengok harga yang Bro cadangkan tu, rasa macam malu lah pulak.. nampak mahai.. hahha.. Walau pun hakikatnya entry sponsored post dari Nuffnang dulu pun memang 3 angka pun.. Tapi bila dengan kawan2, i malu la nak bagi mahai2.. kikikii.. Pe2 pun, u all janganlah takut nak beriklan dengan saya yer... harga boleh dirunding.. hihii.. Lagipun siapa yang pernah berurusan dengan saya, mesti tau saya camne.. (",) 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 25 comments.. read them below or add one }

Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam July 23, 2013
Wah.. Tahniah. Blog Intan Berlian semakin maju jaya.. :D
Mrs Velentine Mrs Velentine July 23, 2013
wah murah rezeki akak berblog....klik2
Belladeone Belladeone July 23, 2013
wahh...tgh mencarijugak blog untuk tumpang buat iklan...hehe,macam mana ek nak buat iklan kt sini?apa syaratnya ya?
syiela syiela July 23, 2013
tahniah... moga makin maju :)
Masha Meisters Masha Meisters July 23, 2013
wah...rezeki berblog tu...alhamdulillah ye
ayuzan ayuzan July 23, 2013
hbat nya kak.

bila la dpt jd mcm akak..
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy July 23, 2013
wah..tak sangka review product pun boleh dapat income ye...
mama3heroo mama3heroo July 23, 2013
salam ramadhan # 14
tahniah&gud luck
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah July 23, 2013
tahniah kak intan.. murah rezeki akak berblog..
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah July 23, 2013
tahniah kak intan.. murah rezeki akak berblog..
syawalsimpsons syawalsimpsons July 23, 2013
alhamdulillah rezeki berblogging ni
maszull maszull July 23, 2013
assalamualaikum intan...semakin berjaya sebagai blogger ni...:)
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit July 23, 2013
Itu tanda blog ina semakin mantop!! Tahniah dari kakak.
Unknown Unknown July 23, 2013
takpe kak.. itu rezeki akak dalam berblog.. dari situ la akak dapat menjana pendapatan sampingan..
aizamia3 aizamia3 July 23, 2013
moga semakin maju.. tahniah.. ;)
Fiza Rahman Fiza Rahman July 23, 2013
Tahniah. Saya ni tunggu nuffnag bagi advertorial post jer lah. Itu pon baru dpt sekali.
fieda fieda July 23, 2013
alhamdulillah..tgk blog ina makin mantop you..
Mimie Mimie July 23, 2013
wah tahniah kak ina..semakin maju n mantap
Unknown Unknown July 23, 2013
alhamdulillah.. rezeki sampingan dgn berblog... asalkan rajin kan... ;)
JunAina JunAina July 23, 2013
Bayaran biarlah berbaloi denga kerja yg kita buat, ingat senang ke nak perah idea menulis...hehheee...

Oklah tu kalau Rm200 kawan2 kita negolah sikit bagi less...ok apakan.
Si Matatajam Si Matatajam July 23, 2013
Wah..dasat tu...bleh tambah pendapatan kan dear..Alhamdulillah..rezeki anak2 Ina tu ... Kira ok la harga tu...liputan yg baik..harga pun kena 'baik' la kan..
haryati haryati July 23, 2013
bagusnye...tahniah ina... kat umah pun bley menjana pendapatan kan...yg penting nak tak nak je kan...
Miss N™ Miss N™ July 23, 2013
mmg boleh buat duitkan dengan blog ni...

moga dimurahkan rezeki selalu...amin.. :)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha July 23, 2013
I TOLD u oredi kan?!>.try ask eyriqazz pulak..maybe bro suh tgk kat google analytics pulak tu.seriously,u deserve that more 000 :P
Puan Kutu Puan Kutu July 27, 2013
wah masyuk tu ina boleh jejak 3 angka..Alhamdulillah semoga makin bertmbah rezeki.Ameen