Nasib tak terjatuh


Ni antara kerja besar si Aqilah.. asal masuk bilik, mesti nak punggah baju kakak dia.. adehhh.. Satu hari tu, dia baru nak bukak pintu almari... tiba-tiba


Pintu tu terbukak terlebih luas.. Aqilah sampai nak terjatuh.. hihii.. Nasib ada katil kat belakang dia (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 11 comments.. read them below or add one }

Ibu Lala Ibu Lala July 31, 2013
nasib baik. org dah pandai berdiri lah katakan ye aqilah...
syawalsimpsons syawalsimpsons July 31, 2013
nampak muka si kecik ni nak nangis...alahai swet je nak buat projek kan aqilah
aimi adilah aimi adilah July 31, 2013
ahahahhahah akk nie mmg hbt lah... ank akk nk jatuh tp akk sempat snap pic lagi...

pic mmg oshem lah nampak muka aqilah nk jatuh tu.. =)
mama ila mama ila July 31, 2013
nasib xjatuh dak kecik nie..hehehe..nak selongkar lemari kakak yer =)
Izan Ishak Izan Ishak July 31, 2013
alahai aqilah... nasib baik ada katil kat belakang tu ye jadi penahan. boleh tahan ligat si kecil ni skrg ye.
Fiza Rahman Fiza Rahman July 31, 2013
Ina....sempat lagi tu amik gambar ☺☺

Sian aqilah. Nasib tak jatuh.
IbuNoey IbuNoey July 31, 2013
alahai c kecik nih..ada je benda nak buat kan..
Deqla Manjew Deqla Manjew July 31, 2013
hahahah... jelas muka cuak aqilah.. ibunya smpt pulak tu snap pic.. hikhik
Maria Firdz Maria Firdz July 31, 2013
Wah.. Maknye terer la jadi photograpy.. Dpt snap gmbr ank tgh cuak.. Hehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 31, 2013
Salam K.inA..

hiih..lasiha nk ade almari sendiri tu..
baru la 'syiok' mengemas.. :P
azizah :) azizah :) July 31, 2013
serius muka tengah cuak nak terjatuh tu..comel! hehe