Kakak yang suka kemas


Kalau Aqilah, dia suka punggah baju kakak dia.. Kakak dia ni pulak suka mengemas... Asal saya dah siap lipat baju je, mesti dia jadi tukang angkut baju tu masuk bilik & simpan dalam almari dia... Tapi lepas tu saya check la kan.. kalau tak berapa nak "cun".. saya susun la balik bagi cun (",)

Tapi pe2 pun, pujian patut bagi dekat Alisha sebab sangat rajinnnnnnnnn... hihii... ohya, alisha pun tolong saya lipat baju jugak tau.. tapi tak dan nak ambik gambar lagi.. (",)

P/s : Alisha tengah main sebelum simpan baju.. tu yang pakai kopiah abah dia tu.. ahhahha

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 15 comments.. read them below or add one }

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P July 31, 2013
seronok ada anak dara dah besar boleh tolong2 ibu nya
intanfirdaus247 intanfirdaus247 July 31, 2013
rajinnya anak dara nih..hehe...semoga jadi anak yg solehah..ameen

* ina , ni yg ina minta link kalau ada up enty masakan tu
http://diarihatiku247.blogspot.com/2013/07/sandwic-burger-my-style.html
Deqla Manjew Deqla Manjew July 31, 2013
kelakar la alisha.. mengemas smbil pakai kopiah.. ;p
syawalsimpsons syawalsimpsons July 31, 2013
baguih alisha ni rajin menolong
ummi syukrii ummi syukrii July 31, 2013
rajin alisha... hehe..
Ayu Zan Ayu Zan July 31, 2013
alisha. pkai kopiah tu lucu. ehehehe
Maria Firdz Maria Firdz July 31, 2013
Wah... Rajin ank dara nih... Cepat la nnt terima menantu.. Ahaks..
Dylla Abas Dylla Abas July 31, 2013
siap pakai kopiah tak tahan tu..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 31, 2013
Salam K.Ina..

hihi..bagus alisha..suku tolong ibu... good girl :)
azizah :) azizah :) July 31, 2013
rajinnya alisha... untung sgt rasa!
Haryati Faizal Haryati Faizal July 31, 2013
bagusla tu asuh dia dr kecik tuk ringan tulang....semoga besar nanti bley tolong mama dia...
Aisy Nasiha Aisy Nasiha July 31, 2013
bagusnya alisha ni....rajin betul awal2 lagi suka tolong ibu
Nora Karim Nora Karim August 01, 2013
hihihi solehah girl... alisha ni...

deno deno August 04, 2013
bagus kaklong... kecik2 da rajin :)