Alisha & Aqilah yang bakal jadi ulat buku (^_^)

Durasi 27 saat

Hihiii ulat buku la sangat... Nak tunjuk video 2 orang anak saya yang rajin ni... Ohya, sebelum tu nak bagitahu, Aqilah sekarang dah tak koyak buku yer.. Dia dah pandai hargai buku.. paling kuat pun, dia gigit je buku tu.. muahhaha...

Dalam video dekat atas tu.. Aqilah duk main buku kakak dia.. manakala Alisha pulak duk sibuk menulis.. sekali tulis, sekali dia cakap dia pandai sambil tepuk tangan... hihii... yap sayang.. kamu memang pandai.. (",) Moga anak2 saya membesar sebagai insan yang cintakan buku.. pandai menghargai buku..


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 13 comments.. read them below or add one }

Si Matatajam Si Matatajam July 09, 2013
Ala sayang la x dapat tgk klip tu
Joanna Yunus Joanna Yunus July 09, 2013
Amin...

Selamat berpuasa... Ina sekeluarga
Fiza Rahman Fiza Rahman July 09, 2013
Alaaaa...tak bley view video tu.
mama_ka0ri mama_ka0ri July 09, 2013
bagus betul ina dari kecik didik anak sukakan buku..anak perempuan sy je yg suka buku..dua2 anak laki koyak je buku walaupon dari kecik asuh sukakan buku...hahaha..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra July 09, 2013
amin..;-) moga aqila dan alisha jadi anak yang solehah..;-)

akak jemput join segmen saya..
http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/07/1st-segmen-dari-blog-nazirahnyerr.html
Mimi Azirah Mimi Azirah July 09, 2013
Bagus didik ank2 suke buku kan kak ina...
jaakechik jaakechik July 09, 2013
cerdik sungguh anak2 akak ni....
Cik Nur™ Cik Nur™ July 10, 2013
cerdik betul ank2 akak ni.. :)
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha July 10, 2013
happy betul alisha tu ehhh :)
Deqla Manjew Deqla Manjew July 10, 2013
in shaa Allah... amin... ;)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 10, 2013
Salam K.Ina..

hihi..alolo..tomey2.. bagus anak2 solehah ni..
dah pandai jaga buku :)
azizah :) azizah :) July 10, 2013
InsyaAllah bakal berjaya nanti ni..
deno deno July 11, 2013
bagus2... rajin membaca :)