Aktiviti 2 beradik di subuh hari


Kami bangun sahur, 2 beradik solehah ni pun bangun jugak.. Bila dah bangun tu, apa lagi.. lepas saya sahur, terus dorang kene mandi.. belum pukul 6 pagi lagi, dorang dah wangi.. (",) Alisha kalau suruh mandi, dia tak kisah punya.. laju je bukak baju.. Aqilah pun sama.. cuma pagi tadi, Aqilah menggeletar sikit badan dia sebab sejuk tapi tetap duk gelak dengan kakak dia.. hahha

Lepas mandi, Aqilah duk main almari baju kakak dia.. keje dia nak keluarkan baju dari almari.. Saya plak duk ambik gambar Aqilah.. si alisha nampak, terus ambik jugak gambar aqilah.. ahhah.. Alisha ni, kalau pandai menulis, mau dia bukak blog satu ni.. duk ambik gambar je koje dia.. kes terikut2 dengan ibu.. ahhah


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..


{ 21 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons July 24, 2013
adoi bila tgk gamba dorang ni gelak2 sue...cumill je memasing...aqilah ni boleh geng ngan izz ni suke bangun awal pagi..tp kalo syawal adoii punya liat nak bangun tau
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah July 24, 2013
patut la da berbedak semue..
CtAyue CtAyue July 24, 2013
comelnyer... wah alisha gaya dh mcm pro je main camera erk..hihi..camera baru ke tu?
Budak Kampung Budak Kampung July 24, 2013
rajinnyer...tolong mama ek mengemas hehehe
IbuNoey IbuNoey July 24, 2013
awalnyer mandi..tp aweks mesti kena mandi awal..hehe,cumel jer gelagat dua bradik ni..tak sabar Noey nak tgk mcm mna gelagat AniqFiras nnt dgn adik dia dalam perut Noey nih..
Deqla Manjew Deqla Manjew July 24, 2013
hamboihh awal pagi dah mandi... jarang kot bebudak mandi awal2.. tp ina mmg dah ajar cara cam tu eh..? bagus la.. ;)
Kakzakie Kakzakie July 24, 2013
Kalau dah pakai powder kat muka tu memang sahlah dah wangi pepagi hari:)
azizah :) azizah :) July 24, 2013
bagusnyaa awal mereka bangun..senang nak bgn pagi g sekolah nanti..hee
mama3heroo mama3heroo July 24, 2013
salam ramadhan # 15 ina
haha..tergelak m3h tgk bdk berdua ni..pkai bedak sendiri ke tu
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 24, 2013
salam K.Ina..

wahh..awalnya bangun mandi..
bagus btl anak2 solehah ni :)
pena rozie pena rozie July 24, 2013
Nasib baik sitwin x pernah bgn lg setakat ni....
Haryati Faizal Haryati Faizal July 24, 2013
amboi gebunye dua beradik ni....
Cik Nur™ Cik Nur™ July 24, 2013
awalnya diorg bangun dan mandi.. :)
Shima Salleh Shima Salleh July 25, 2013
uikkk sapu bedak sendiri ka? hihihihi
Shima Salleh Shima Salleh July 25, 2013
uikkk pakai bedak sendiri ka? hihiihi
Mama Adam Mama Adam July 25, 2013
Awalnya mandi..... saya ni pun kalau hujubg minggu, kul 9 baru mandi kalau tak ke mana-mana. Kasi can la.... hari kerja, awal2 dah mandi =)
Puan Kutu Puan Kutu July 27, 2013
awal betul mandi..aiman ni susah betul mandi..mandi awal bila hari sekolah je
deno deno July 29, 2013
cpmelnya dua puteri ni... kiut pulak muka aqilah dgn bedak.. hihi
.:fyzz:. .:fyzz:. July 29, 2013
aloo.dua2 bangun sahur gak ye..hehe..bagus mandi awal..segar badan..