Kalau saya berbisnes mesti laku?


Hahaha.. gelak awai2 yer.. nampak tak komen kat atas tu.. saya chit chat dengan kawan saya dekat FB.. katanya dia rasa macam nak suruh saya ni berbisnes.. kikikii... Actually, dah ramai orang BAGI CADANGAN DEKAT SAYA PASAL NI... Dorang duk kata SAYA NI PANDAI PROMOTE.. ENTRY SAYA PANDAI TARIK MINAT ORANG UNTUK TRY... hihi

Bukan setakat pembaca blog saya cakap camtu.. tapi yang dah suruh saya buat iklan berbayar pun pernah gtau gitu... Ramai jugak yang selalu emel or komen tanya saya macamana nak order.. padahal bukan saya berbisnes pun.. saya ni tolong promote je pun...

Hubby saya pun pernah suruh saya berbisnes.. tapi tu la, nak bisnes apa??.. Saya ni dah la pemalu.. promote bisnes orang boleh la.. nak promote bisnes sendiri.. eden malu.. kikikii.. Padahal dalam hati saya ada jugak niat.. tapi tu la.. terbantut... sebab tak tahu nak bisnes apa.. ada yang nak ajak saya berbisnes tak?.. kikikii

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 25 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons July 22, 2013
INSYALLAH ADA REZEKI MESTI ADA REZEKI UNTUK INA BERBISNIS KAN
@LeenShamsh @LeenShamsh July 22, 2013
intan jadilah agen mane2 yg intan gune pakai ;)
mama3heroo mama3heroo July 22, 2013
singgah ptg..cuba lah mana tau berjaya..blog kan dah ramai pembaca setia..lg senang nk promote ape2.
Ibu Lala Ibu Lala July 22, 2013
singgah petang isnin. akk datang melawat ina. apa salahnya mencuba kalau berbakat.
Permata Malap Permata Malap July 22, 2013
ala,akak try je la..kalau dah rezeki,tak ke mana...tengok cara akak promote brg pn,mmg best...
Unknown Unknown July 22, 2013
betul kak.. kalau akak berbisnes ni mesti laku punya..akak promote brg pon dah nmpk hasilnya..
kurus kurus July 22, 2013
x salah kalau mencuba ;)
Cikrosecute Cikrosecute July 22, 2013
berbisneslah ina...mana tahu rezeki anak2...
maszull maszull July 22, 2013
assalamualaikum intan...kalau ada minat apa salahnya boleh diteruskan...:)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha July 22, 2013
eca rsa akak xyh bisnes produk lh....akak bisnesservis...review blog org,then, naikkn harga..akak refer bro framestone @ eyriqazz tuk tnya brapa harga tuk review blog k...klu tnyaeyriqazz,akak ckp je yg eca suggest kn.xyh mlu2 k.
Mimie Mimie July 22, 2013
InsyaAllah kak..ce la try.ne taibde rezki
ajumohit ajumohit July 22, 2013
yelah ina, cubalah mana tahu ada rezeki kan ina
Unknown Unknown July 22, 2013
business apa akak nak buat :)
Miss N™ Miss N™ July 23, 2013
cubalah kak, insyaAllah rezeki Allah ada dimana2.. :)
sal ya sal ya July 23, 2013
dah lama tak datang sini. cuba je la ina. husben akak pun srh buat biz jgk. tp skg ni mood tak ada nak buat apa pun. hehehe...
fizalinolie fizalinolie July 23, 2013
Dah ramai pembaca setia. Confirm! Bisnis jln :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ July 23, 2013
Salam K.Ina..

hihi..setuju dgn kwn akak tu..akak mmg pandai bt marketing.. klu terjun dlm bidang bisnes,insyaallah laris..

ermm.. ape kate produk/pakaian kanak2? aqilah &Alisha dah tentu2 jadi model.. :)
haryati haryati July 23, 2013
memang pun....kalau stail peramah ni... jual apapun laku...hihi
Unknown Unknown July 23, 2013
cuba jelah..lagi bagus..sebab dalam islam kan 9/10 pintu rezeki adalah berniaga..

follower dah ramai tu..senang la nak promote ape pon..hihi..

kalau rasa nak join mama kaori ok jer..hahaha...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 23, 2013
mana tau rezeki akk ada dlm bsnes..tryla kak =)
NoEn NoEn July 23, 2013
biz apa yg kita minat...sure boleh ;)
Unknown Unknown July 23, 2013
hubby ina pun dah sokong tu.. so tgu apa lagi? try la ina..mana la tau berjaya..belom try belom tau.. hihi..
ayut ayut July 23, 2013
mmg best kak klu akak bisnes..mesti laku dengan jaya yer.hihihi...
Mrs Velentine Mrs Velentine July 23, 2013
cubalah kak mana tau berjaya
Puan Kutu Puan Kutu July 27, 2013
cubalah ina..mana tahu ada rezeki.lpun perniagaan adalah bidang yg paling dekat dengan nabi kita