Adik saya kembali dimasukkan dalam bilik berseorangan @ diasingkan dari pesakit lain

Ya Allah... hancur luluh hati saya bila telefon mak saya semalam... Mak saya bagitahu, adik saya kembali demam dengan suhu 37 lebih... Lagi satu pulak, kalau masa hari pertama adik saya masuk ICU, adik saya ditempatkan dalam bilik sorang2 kan... hari ketiga dah boleh duduk bersama dengan pesakit lain, TAPI SEMALAM, ADIK SAYA KEMBALI DUDUK DALAM BILIK SORANG2... cuma bezanya, kalau dulu bilik no 1, sekarang bilik no 2... Adik saya diasingkan sebab takut jangkitan kuman.. Mulai semalam jugak, siapa yang nak masuk melawat adik saya, mesti guna mask mulut tu & cuci tangan sebelum jumpa & selepas jumpa adik saya... ..

Tadi pulak saya telefon abah saya... abah bagitahu, adik saya dah tak demam tapi suhu badan adik saya dah 26 lebih... Pelik pulak saya ni u all... suhu normal kita bukan 37 ke... kalau sampai 20 lebih tu kenapa yer.. boleh ke... Adik saya duduk dalam bilik sorang2... aircond memang kuatla kan.. bilik pun bukan bilik besar... Risaunya saya rasa... tak sabar nak balik Chemor hari Khamis ni... moga adik saya cepat sembuh.. cepat sedar...  


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

Adik saya kembali dimasukkan dalam bilik berseorangan @ diasingkan dari pesakit lain

{ 24 comments.. read them below or add one }

ros_reeza ros_reeza July 02, 2013
moga adik Kak Ina kembali pulih.. tak tahu pulak kalau suhu 20++ tu..
Sally Yatiey Sally Yatiey July 02, 2013
Semoga adik akak cepat sedar dan cepat sembuh..
syawalsimpsons syawalsimpsons July 02, 2013
moga semua di permudahkan...riso pulok bila sue baca ni kan...moga semua baik2 belaka yee...banyak bersabar ye ina
kacang buncis kacang buncis July 02, 2013
salam..semoga adik awk cepat sembuh..amin
JunAina JunAina July 02, 2013
Kuatkan semangat, doa banyak2 untuk dia.
mama_ka0ri mama_ka0ri July 02, 2013
a ah ek..tak tahu kenapa nak suhu 20 ++..suhu badan kita normal 35 kan??
ntah la..

semoga adik ina cepat2 sembuh..kuatkan semangat..kita sama2 doa utk dia..
Sweetmama Sweetmama July 02, 2013
Moga adik Ina cepat sembuh..amin.
Maria Firdz Maria Firdz July 02, 2013
Moga adik cepat sembuh.. Teruskn mengharap padanya.. Dan kuatkn smngt kita spya dia trus bersmngt...
mama ila mama ila July 02, 2013
semoga adik kak Ina cepat sembuh n pulih seperti biasa
ckLah @xiiinam ckLah @xiiinam July 02, 2013
Pulihkan Mohamad Nazren Ahmad Tazari ya Allah. Kurniakan Shifa' Mu ke atasnya. Amin.
eita eita July 02, 2013
moga cepat sembuh
mrs mell mrs mell July 02, 2013
semoga adik kak ina cepat sembuh.. amin..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 02, 2013
Salam K.Ina..

menurun plk suhunya..
cma tak pastila kenapa..

sabar ya kak..insyallah..semoga semuanya dipermudahkan allah .semoga adik akak cepat sembuh
D Yatie D Yatie July 02, 2013
Allahhuakbar.. Semoga adik Ina segera sembuh.. Aamiin..
Cik Nur™ Cik Nur™ July 03, 2013
sama2 kita doakan moga adik akak cepat2 sembuh dari demam...

Puan Kutu Puan Kutu July 03, 2013
bykkan bersabar ye ina.kita doakan yg terbaik
Mimi Azirah Mimi Azirah July 03, 2013
banyakkan bersabar ye kak ina
Myra Jay Myra Jay July 03, 2013
Sabar ye Ina, moga Allah meringankan beban kesakitan adik Ina tu, kita sama2 berdoa
Riedaffya ibrahim Riedaffya ibrahim July 03, 2013
semoga adik ina kembali sembuh
azizah :) azizah :) July 03, 2013
kalau suhu 26 darjah tu suhu badan dia terlalu sejuk kak.. maksudnya dia hypotermia.. bahaya gak tu..kalau duk kat isolation room tu supaya xnak dapat jangkitan dr luar..
Mrs Velentine Mrs Velentine July 03, 2013
semoga adik akak cepat sembuh
Deqla Manjew Deqla Manjew July 03, 2013
ish risau pulak baca.. kesian ina dan family diuji lagi.. sabar byk2 yer.. jgn fikir yg negatif.. fikir positif je.. yg baik2 je k.. in shaa Allah smuanya akan kembali normal.. doa kami sentiasa mengiringi...
anitadiana anitadiana July 03, 2013
semoga cepat sembuh ya...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 16, 2013
Moge nazren cpat sembuh..amin....amin...ya rabbal alamin.