Kuali yang menjadi kesukaan Aqilah


Aqilah si anak solehah ni suka sangat ke dapur.. yela, macam2 benda ada kat dapur kan.. Salah satu yang Aqilah suka.. ni haa kuali besar satu tu.. Dia suka tepuk2 kuali tu.. dah macam bergendang plak gayanya.. bila panggil dia mulalah tersengih nampak gigi bawah 2 batang tu.. hihii


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 13 comments.. read them below or add one }

mama_ka0ri mama_ka0ri July 09, 2013
hihi...anak kita bukan takat suka kuali..suka segala mak nenek yang ada kat dapo..punggah habis..haha..

aqilah ada ciri2 nak jadi tukang masak yang hebat tuh..:)
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi July 09, 2013
kuali berkilat lagi kat bawah dia bolehlah bawa main,kalau kuali kat rumah saya dah hitam legam bontotnya...kotor lah kalau anak-anak main..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 09, 2013
aminnn..

dia tak sbr nak masak tu kak..hihih
Si Matatajam Si Matatajam July 09, 2013
Nak jadi chef la tu nanti..hi hi
Fiza Rahman Fiza Rahman July 09, 2013
Nak tolong ibu masak erk aqilah ☺☺
Azi Azi July 09, 2013
nak main kompang ke aqilah
Mimi Azirah Mimi Azirah July 09, 2013
Die teringin nk men kompang tuh kak ina
Cik Nur™ Cik Nur™ July 10, 2013
aqila nak jadi chef kot.. :)
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha July 10, 2013
ada cita2 nak jdi chef pulak ke?
Deqla Manjew Deqla Manjew July 10, 2013
hahhaa.. suka kuali yg besor2 ye.. nmpk gigih dia nk tarik kuali tu...hihi
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 10, 2013
Salam K.Ina.

hihi.. bersih bersinar kuali akak :)
amoih aqilah...tak sabar nk tolong ibu 'berkuali' kat dapo ye... :p
azizah :) azizah :) July 10, 2013
aqilah suka nampak yg pelik2..tu yg suka main..hee
Shima Salleh Shima Salleh July 12, 2013
Yang biru yu bekas beras ke Ina?
Sbb bekas beras shima pun guna sama mcm tu juga hihihihi