Si bulu mata lentik bertelekung


Lepas je bunyi azan maghrib tadi, terus Alisha masuk bilik ambik sejadah & cakap "Akak nak 'alat' " @ " Akak nak solat"... (",)

{ 31 comments.. read them below or add one }

Kakcik Kakcik April 04, 2013
Suci bersih wajahnya. :)
Jemarisuri Jemarisuri April 04, 2013
alhamdulillah dh pandai berjinak2 utk solat...cantik si alisha ni kan...hihi
iietamalek iietamalek April 04, 2013
chumell nyer die bertelekung...
eita eita April 04, 2013
bagus nyer alisha...
jom solat sama2..
QasehnyaRania QasehnyaRania April 04, 2013
alhamdulillah..comey la dia :)
Cinta Misteri Cinta Misteri April 04, 2013
Sejukkkkkk mata memandang
Mama Adam Mama Adam April 04, 2013
Comel. Macam bermascara
Ummu Muhammad Ummu Muhammad April 04, 2013
kakak alisha kite memang cantik mcm ibu die!! lentiknyeee bulu mate ank dare ni kalah cek ta kite ;)
jaakechik jaakechik April 04, 2013
cerdik sungguh si alisaha ni...
shuhaida saad shuhaida saad April 04, 2013
comelnya hai pakai telekung munge2. hehe :) semoga jadi insan yang solehah adik.. insyaAllah..
Cik Nur™ Cik Nur™ April 04, 2013
alololo..pandainya dia.. :)
Masya Masya April 05, 2013
ya allah sejuk hati tgk mcm ni kan.. lagi² kalau dah mula ikut kt ni solat berjemaah, lps solat cium tgn dan cium pipi.. sejuk rasanya mata dan perut mengandungkan ni.. berbunga² hati...
Ummi Iman Ummi Iman April 05, 2013
Melentik sungguh bulu mata tu :) cute. Baguslah alisha ni..
Kesuma Angsana Kesuma Angsana April 05, 2013
bagus tu, kalau dah dididik dari kecil2 lagi !
Izan Ishak Izan Ishak April 05, 2013
comelnya alisha pakai telekung. elok muat je kat dia... lentik sungguhlah bulu mata dia tu. gerammmm!
emma emma April 05, 2013
comelnye Alisha.. tringat pelakon sinetron kanak2 Mutiara Hati tu..
azizah :) azizah :) April 05, 2013
comelnya alisha.. bagusnya alisha dah di dedahkan solat bersama2..
Deqla Manjew Deqla Manjew April 05, 2013
comel bertelekung...tp apsal muncung tu alisha? hihi
izan mama mia izan mama mia April 05, 2013
mg sampai bila2 alisha rajin solat yew
Puan Kutu Puan Kutu April 06, 2013
amboi pandai kakak nie tau.solehah lg..:)
lynndamya lynndamya April 09, 2013
Alhamdulillah, biasanya kanak2 ni seronok buat benda baru..semoga kakak ni dan adiknya jd anak solehah, amin~ :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 09, 2013
salam k.ina..
hihi..bijak alisha..semoga menjadi anak yg solehah ye :)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra April 14, 2013
alhamdulillah, sejuk mata memandang sejuk hati mendengar dia cakap nak solat..;-)