Aqilah punya kerja

Semalam saya tengah lipat baju.. pastu Alisha plak nak "baca" buku la kononnya.. pastu di ambik buku dia yang lain, bagi dekat Aqilah satu...


Tengah2 saya lipat baju, terpandanglaah Aqilah tengah masuk mulut buku Alisha tu


Nampak tak, dengan penuh semangat dia duk gigit buku kakak dia tu.. dia ada je benda alah gigit2 tu.. tapi dah kakak bagi buku.... Aqilah memang dah lama geram dekat buku kakak.. hihi


Last2 ginilah jadinya buku Alisha... Tau tak, ni buku baru tau.. Alisha belum lagi guna buku ni... Bagus kakak ni, bagi buku baru kat adik... nasib badanlah... buku baru dah jadi camgitu...

{ 22 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons April 16, 2013
alisha kakak yang baik...baguih ni
mama ila mama ila April 16, 2013
alamak...hehehe..kakak punya kerje yer...
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna April 16, 2013
cepat bijak ni..hehehe..

kalau dedulu..orang kata nak cepat dapat rebus buku..aqilah lagi bagus.. makan terus.. hahaha..
lizz lizz April 16, 2013
habis buku kakak Alisha adik kerjakan yer...sian kakak...
geram tengok aqilah gigit buku tu kemain comey...
maria firdz maria firdz April 16, 2013
ni mkn bukn baca... hihi... xpe2 permulaan mmg gtu kn..
Haryati Faizal Haryati Faizal April 16, 2013
sedapnya adik gigit buku...rs apa ye hihi... gatal gusi kot ina
Deqla Manjew Deqla Manjew April 16, 2013
sedap agaknya buku tu..hihi... mmg ganaz la.. abis dah bergerigi buku kakaknya.. haha
Dylla Abas Dylla Abas April 16, 2013
buku tu mesti perisa strawberry :)
Sally Yatiey Sally Yatiey April 16, 2013
Bersungguh-sungguh dia gigit buku tu.. hehe
tifa anvar tifa anvar April 16, 2013
salam Ina
aqila geram kat buku alisya, sya plk geram kat pipi aqilah. Hehehe.. Blh gitu?
TQ
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 16, 2013
Salam K.ina..
alahai alisha.. hihih..
suka la tu aqilah dpt geget buku baru kakak alisha.. :p
emma emma April 16, 2013
hehehe baik tul kakak ni bg buku baru kt adik ek :)
Riedaffya ibrahim Riedaffya ibrahim April 16, 2013
kakak nak ajak adik membaca sekali tu..habis buku baru kene air liur adik ye..
azizah :) azizah :) April 16, 2013
amboi kuat betul gusi aqilah ni mengoyak buku kakaknya..hee
Cik Nur™ Cik Nur™ April 17, 2013
Haa..hamikk...
jadi gitu buku kakak.. :)
Izan Ishak Izan Ishak April 17, 2013
ahahah... sama je pesen dgn zayyan ni. kalau diam2 dapat buku.... camtulah kesannya. habis lunyai.
NoEn NoEn April 17, 2013
abehla buku kakak aqilah makan
Myra Jay Myra Jay April 17, 2013
Sedapnya Aqilah dok gigit..heheee
Masya Masya April 18, 2013
aqilah dah gatal gusi nak tumbuh gigi ker?? dah mula mengigit ni...