Aqilah dah angkat badan


Di usia Aqilah dah masuk 5 bulan ni, adalah lebih kurang dah seminggu kot dia duk berusaha angkat badan.. setakat ni tak berjaya lagi... Baru 2 3 saat, dah jatuh balik..hihi.. Aqilah ni berusaha nak sama dengan kakak dia kot... macam alisha dulu, umur 6 bulan @ belum masuk 7 bulan dah pandai merangkak.. tu yang Aqilah kuat berusaha sebab tak sabar nak main dengan kakak... geram agaknya duk tengok kakak berlari ke sana ke sini.. tapi dia duk setempat je.. hahah


Tayang senyuman ayu Aqilah yang saya tersnap semalam... (",) Senyum tak nampak gusi sampai mata pun jadi sepet... ahhah

{ 22 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons April 10, 2013
lama2 sue tgk aqilah ni.nampak muka izz lak kat situ..kikikiki
Mama Adam Mama Adam April 10, 2013
Hihihihi. Comel aqilah
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra April 10, 2013
cewwah, alisha jdi tukang back up yer akak, hihi
eiela eiela April 10, 2013
dah nk merangkak dah tu kak. habis la nti dia merayap ke sana ke mari. mkin aktif.
Mama Idlan Irsyad Mama Idlan Irsyad April 10, 2013
comel jer dia senyum..nampak berisi dah dia...
Sally Yatiey Sally Yatiey April 10, 2013
Ayu nya senyuman aqilah ;D hee
Fiza Rahman Fiza Rahman April 10, 2013
Angkat...jgn tak angkat. Dah tak sabar nak merangkak yer.
lizz lizz April 10, 2013
caiyok2 aqilah...cepat merangkak nanti boleh main2 ngan kakak...
Deqla Manjew Deqla Manjew April 10, 2013
hahaha.. sedaya upaya dia nk bangkit.. chaiyok2... hihi
Riedaffya ibrahim Riedaffya ibrahim April 10, 2013
cepatnye aqilah...da nak pandai merangkak..
Masya Masya April 10, 2013
ni nak duduk ke.. nak merangkak ni.. cepatnya...
Mrs Velentine Mrs Velentine April 10, 2013
cepat ni aqilah jalan..chayok2..suka tengok senyuman dia
Mrs Velentine Mrs Velentine April 10, 2013
cepat ni aqilah jalan..chayok2..suka tengok senyuman dia
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 10, 2013
Salam K.Ina..
hihi..tongek2 aqilah nk angkat badan..
chaiyok2 ! :)
azizah :) azizah :) April 10, 2013
comel gambar bawah tu.. :)
Cik Nur™ Cik Nur™ April 10, 2013
wahhh..tak lama lagi merangkak lah dia.. :)
Haryati Faizal Haryati Faizal April 11, 2013
jap je dah 5 bulan kan ina...
Shima Salleh Shima Salleh April 12, 2013
alololo cumil sgt.. kalau dekat ni dah lama kena cium pipi tuh hihihi
Nora Karim Nora Karim April 13, 2013
selalu anak kedua dan seterusnya akan cepat nak buat something sebab dia belajar dari abang or kakaknya... :D
Puan Kutu Puan Kutu April 13, 2013
chaiyok aqilah..aqilah ni sebijik muka abah..:)
emma emma April 15, 2013
yeay tak lame lg msti Aqilah blh angkt bdn, boleh main2 ngan kakak Alisha :-)