Gambar Alisha & Aqilah : Dylla Abbas

Tadi Dylla ada komen entry saya.. katanya pelik baca entry tanpa gambar Alisha & Aqilah... (",) Actually ibunya malas nak upload gambar pagi tadi.. hihii.. So, untuk Dylla & u all, tataplah gambar 2 beradik kesayangan saya ni... (^_^)






P/s : Dahi Alisha yang tercalar tu, sebab dia tersembam atas tikar baru ni.. berbekas je tapi alisha tak sakit pun.. (",)

{ 29 comments.. read them below or add one }

emma emma April 15, 2013
alahai comey tul la 2bradik nih..
Sally Yatiey Sally Yatiey April 15, 2013
Comel dua beradik niiiiii ;) hee
UniMeOw UniMeOw April 15, 2013
alisha comel sgt2!!!!nmpak wjh kakak penyayang...hik3..
Fiza Rahman Fiza Rahman April 15, 2013
Comel dan ceria ☺☺
Masya Masya April 15, 2013
bukan main mesra lagi beradik ni yer...
Si Matatajam Si Matatajam April 15, 2013
Mesranya dua beradik tu yek..
Kakzakie Kakzakie April 15, 2013
Sukanya kakak tengok gambar anak dara berdua ni Ina... pandai pulak adik tak buang scarf atas kepala...
syawalsimpsons syawalsimpsons April 15, 2013
cumil sgt dua beradik ni
syawalsimpsons syawalsimpsons April 15, 2013
cumil sgt dua beradik ni
Deqla Manjew Deqla Manjew April 15, 2013
comelnye dua bradik ni... aqilah kan mesti berbuih mulot..haha
Mas Zull Mas Zull April 15, 2013
assalamualaikum intan...comel jer dua2 tu...:)
Kesuma Angsana Kesuma Angsana April 15, 2013
sama2 cute & comey hehehe
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa April 15, 2013
wooo..besr da aqilah..comel hihi
azizah :) azizah :) April 15, 2013
suka tengok alisha senyum... manis sangat! sekali tengok mcam rupa akak..
Puan Kutu Puan Kutu April 15, 2013
tgok pic pertama je sy dah sebut..comelnya!
eita eita April 15, 2013
comel nyer budak 2 orang ni..

aqilah dah pandai meniarap ke?...
cepat nyer
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra April 15, 2013
alhamdulillah akak dikurniakn dua orang puteri yg sangat comel, pengikat kasih suami isteri, doakan saya..;-)
tifa anvar tifa anvar April 15, 2013
salam Ina,
aqila nie nmpk cpt matang kn? Care die pndng kamera pn dh mcm org bsr pula. Alisya heppi gile main ngan adik. Alsya x prnh geram ke kalau aqila kacau die?
Cik Nur™ Cik Nur™ April 15, 2013
kiut miut depa ni.. :)
NugRuL SakuRa NugRuL SakuRa April 16, 2013
cantik gambar alisha yg 1st tuh...pandai posing yer skrg :)
Myra Jay Myra Jay April 16, 2013
Alahai sweetnya diorang berdua ni :D
mama3heroo mama3heroo April 16, 2013
heppynyer dua beradik ni..
Haryati Faizal Haryati Faizal April 16, 2013
comeinye...gamba 2 beradik ni...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 16, 2013
Salam K.Ina..

hihih.. suka btl tgk 2 beradik ni..
sweet je.. cantik la headband/cap tu.. :)
Izan Ishak Izan Ishak April 17, 2013
holoh2... geram betul tgk aksi dua beradik nih. alisha kan kalau sekali tgk tak mcm budak 2 tahun 7 bln pun ina. cam dah besar sangat dia...
Mimi Azirah Mimi Azirah April 23, 2013
geram je tgk dua beradik nih la