Muka mintak kena gomol..!!


Walaupun anak solehah saya ni berlemuih dengan air liur tapi saya tak kisah..


sebab saya geram tengok Aqilah buat mulut camtu... memang kene gomol la jawabnya... hihii.. Budak2 memang comel2 kan.. apa je aksi mereka buat, semua buat kita rasa comel.. geram je nak gomol2.. haihh!

{ 28 comments.. read them below or add one }

Masya Masya April 09, 2013
rindu nak gomol baby huhuhu.. x sabar nak tunggu adk bersalin hujung bulan 5
Umialya Umialya April 09, 2013
makin comel, sib baik jauh..
sueshe sueshe April 09, 2013
budak2 mmg comel... keletah dorg asyik buat kite mak2 ni nak tergelak n ketawa...huarggghhh..rindu aina .. kan bagus dapat jg anak 24jam cam kak ina..
syawalsimpsons syawalsimpsons April 09, 2013
izz pon kalo sue gomol, ok je...kalo si abah dier gomol...mau menjerit dier..tajam kot janggut abah dier
Izan Ishak Izan Ishak April 09, 2013
geramnyaaaa!!! ina tolong gomolkan aqilah utk k.izan ye.
Unknown Unknown April 09, 2013
Comellllll sangat! ^_^
Cikrosecute Cikrosecute April 09, 2013
hihihi....dah meniarap ya..
mama_umar_maryam mama_umar_maryam April 09, 2013
memang menggeramkan!! cantek btol ;)
maszull maszull April 09, 2013
Assalamualaikum intan...betul tu lagi dia buat muka lagilah geram nak gomol2kan...:)
UmmiAbi UmmiAbi April 09, 2013
Memang nak kena gomol ni...cuma lau dapat kat ummi, ummi nak gigit skali..bleh x aqilah comel...?hehee
Unknown Unknown April 09, 2013
hahaha.. tajuk tu mmg tak menahan laa... mmg tgk muka aqilah ni rasa nak sondol2 jek..ehh gomol2 jek..hahahaha...
Myra Jay Myra Jay April 09, 2013
Amboi pipi, geram tengok :)

Rasa nak gomol2 ha ;)
dak-eiza dak-eiza April 09, 2013
geramnye nengok
tp air liur baby wangi la
x kesah gomol2
emarieys emarieys April 09, 2013
dah besar dah si adik ni..
Unknown Unknown April 09, 2013
comotnye dia ye... geram tengok...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 09, 2013
salam k.ina..
haihhh..cma yg tgk ni pun dah rasa geram..meh nk gomoi meh.. :P
Unknown Unknown April 09, 2013
eeee memang comey ketip bibir gitu..hee
Miss N™ Miss N™ April 09, 2013
pastu bau baby...
aroma diorg tu boleh buat kita hilang segala stress..
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com April 10, 2013
bulatnya...geramnya..nak gigit sikit...
Nora Karim Nora Karim April 13, 2013
rasa nak gomol aqilah jugak....!
Puan Kutu Puan Kutu April 13, 2013
setuju.klu namanya baby,buat apa pun comel.lebih2 lg anak sendiri.mmg hari2 kena gomol la kan
emma emma April 15, 2013
sy yg tgk ni pn cam nak gomol2 hehe ni kn pulak kak ina yg ari2 tgk Aqilah