Alisha punya koje.. hahahha

Hahahhah nak tergelak melayan peel anak2 ni tau... ada je akai dia.. hihii... Boleh plak si Alisha g ambik kopiah abah dia, dia pakai satu, satu lagi bagi Aqilah pakai... kikikiii


Yang tak menahan tu, tengoklah.. siap dengan spek mata hitam.. ahhahha.. Manalah saya tak gelak... muahhahhahha



Aqilah yang jadi mangsa kakak.. muka redha je.. kikikiii

P/s : Sorry yer terpaksa mengadap gambar yang blurrrr.. tunggu hingga saya beli kamera baru, gambar akan kembali kebaboommmm.. muahahahhha

{ 24 comments.. read them below or add one }

emma emma April 30, 2013
hehehe pndai ye Alisha..

#kak ina, act gmba2 ni cun je, cume klo tgk tul2 br nmpk line2 tu..
ieda immi ieda immi April 30, 2013
ahahah sweet je aqilah ..
memang wajah redha nie ekeke ;)
Deqla Manjew Deqla Manjew April 30, 2013
gmbr blur pun x nmpk blur la sbb dua2 comey.. hihi.. nak beli kamera apa agaknya tu??
Ibu Lala Ibu Lala April 30, 2013
bulatnya mata aqilah tu. geram...

pandai pulak alisha ni buat cam tu.. he he he..
Shafiq Shafiq April 30, 2013
Mata Aqilah besar dan bulat! :-)Si kakaknya pulak pandai bergaya depan kamera. Hehehe..
Z ie Z ie April 30, 2013
comeylah... kaletah anak best.. memang tak terjangka apa yg depa pikirkan
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 30, 2013
salam K.Ina..
'hihihi..kemain alisha berphotogenik ye..
comel dua2 ni.. geram! :)
Haryati Faizal Haryati Faizal April 30, 2013
mang banyak akal betul ye anak ina ni...ada sj keje dia...
azizah :) azizah :) April 30, 2013
bijak bijak alisha ni kan..ada je nak di buat..hee
Mrs Velentine Mrs Velentine April 30, 2013
alisha2 kamu sungguh lucu bah
Mrs Velentine Mrs Velentine April 30, 2013
alisha2 kamu sungguh lucu bah
lizz lizz April 30, 2013
comel dedua...pakai kopiah ngan spek lgi tu alisha.....
Dylla Abas Dylla Abas April 30, 2013
aduhaiiiii..mmg rasa nak gelak..tambah lak tengok muka Aqilah yg pasrah tu :)
jaakechik jaakechik April 30, 2013
comel! mcm gaya retiss dah tu si alisha...hihihiihh... kecik2 dah pandai bgaya dan posing depan kamera!
Shima Salleh Shima Salleh April 30, 2013
Sib baik ado rantai.. klu tak mmg ingat baby boy aqilah tuh kikikik
deno deno May 01, 2013
alisya teringin pakai tuuu
Myra Jay Myra Jay May 03, 2013
Hheee, Aqilah redha jela apa kakaknya buat kan ;D Comel
caliph shuriken caliph shuriken May 03, 2013
aritu pegi cMart kak ina survey kamera baru ka? ^^
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 05, 2013
alishaaaaaaaaaaaaaaa.....hihihi