Ingat ke tido...

Gambar kabur tapi nak letak jugak! (^_^)

Ni kes seminggu yang lepas kot... Actually Aqilah dah tido tau.. saya tutuplah Aqilah dengan kelambu takut nyamuk gigit kan... Tapi tiba2 dengar suara Aqilah.. saya masuk bilik sekali tengok Aqilah baik punya... sampai terangkat kelambu.. hahah

{ 29 comments.. read them below or add one }

Aju Mohit Aju Mohit April 26, 2013
alahai tomei-tomeinya aqilah ni
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi April 26, 2013
lasak jugak tu aqilah...hehehe...mujur takde selimut...hati-hati ina ye..
mama3heroo mama3heroo April 26, 2013
haha..tak tido,tu yg dia bkk sendiri kelambu..rimas ler tu
mrs mell mrs mell April 26, 2013
dapat akal bergolek ye die.. hehehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 26, 2013
Salam K.INa..
hihi.. rupenye aqilah tak tido ye.. ? :p
emma emma April 26, 2013
heheheheh Aqilah, Aqilah.. senyum aunty pepagi tgk pic ni :-)
Fiza Rahman Fiza Rahman April 26, 2013
Tergelak2 saya tgk gambar ni ina. Aqilah angkat ker kelambu tu...ekekeke...
Mimi Azirah Mimi Azirah April 26, 2013
sbr jela...smp terangkat kelambu tuh
Tihara Tihara April 26, 2013
rupanya dia tak tido ey
Mrs Velentine Mrs Velentine April 26, 2013
hahaha..mama aqilah belum tidur lah
Haryati Faizal Haryati Faizal April 26, 2013
amboi.... camana dia tido smpi kelambu pun bely tebalik????
azizah :) azizah :) April 26, 2013
hehehe budak dah besar kan.. xleh dah pakai kelambu tu..meh bagi jijah..xbeli lagi ni..hee
Nora Karim Nora Karim April 27, 2013
hahah sebab dia dah pandai bergolek2... nak keluar dari kelambu la tu... hihi
Puan Kutu Puan Kutu April 28, 2013
dah makin lasak ni,kelambu pun tak layan dah..:)
Shida Radzuan Shida Radzuan April 28, 2013
wahhhh aktif sgguh aqilah kak hehee :D
NORSHAHFEZA HAMSAN NORSHAHFEZA HAMSAN April 29, 2013
hahah lwk jek aqilah smpai tbalik kelambu tu
adianiez AIDA adianiez AIDA April 29, 2013
anak2 aida x suka berkelambu!!
beli tapi tak pakai hmmmm...
Myra Jay Myra Jay May 03, 2013
Hheheee, Aqilah dok golek2 la tu smpai terangkat kelambu :D