Jam tangan Alisha


Alisha dah ada jam kaler merah... kaler peberet ibu.. (^_^).. Actually jam ni my dear beli dekat pasar malam je.. RM10 tapi mintak kurang, dia bagilah RM9.. Abah alisha beli jam ni sebabnya, jam abah alisha selalu jadi mangsa alisha.. kikii... Bukan main seronok dapat jam.. siap tunjuk kat maksu dia... hehhe

{ 29 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz April 05, 2013
Anak sy ada 2 jam tgn, tapi semuanya dia hilangkan... biasa la kecik lagi dh nak bergaya...
syawalsimpsons syawalsimpsons April 05, 2013
bestnyer alisha ada jam tangan sendirik ye
AnonymousAnonymous April 05, 2013
cantik tu, anak bongsu KA x leh nk kira brp ada jam tangan dier, pantang nampak yng dia suka semua nak disambar nyer hehehe
hana hadi hana hadi April 05, 2013
pandai tengok jam ke x..hehe
Izan Ishak Izan Ishak April 05, 2013
cantik jam alisha. merah mmg cantik! samlah cam kembar... kalau abg2 beli jam, sibuk nak beli jugak. tapi pakai kejap je dah rosaklah... tercabut lah...
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit April 05, 2013
Mesti gembiranya tak terkata bila dapat jam macam ini. Kalau rosak pun taklah terkilan kalau beli murah-murah macam ini utk anak-anak...
Masya Masya April 05, 2013
amir punyer angry bird siap bawak pg sekolah .. sibuk nak tunjuk kat kawan...
Unknown Unknown April 05, 2013
Aunty pun suka mickey and minnie! hehe
nOe suhaimi nOe suhaimi April 05, 2013
mesti dia teruja...sepuluh kali sekejap la tengok jam
Unknown Unknown April 05, 2013
Mesti seronok alisha.. hehe ^_^
Unknown Unknown April 05, 2013
alisha pasti berbunga2 ni.. budak2 mmg suka..
Unknown Unknown April 05, 2013
haha.. suka mickey mouse yer alisha...
Unknown Unknown April 05, 2013
sama cam mia..tapi teruja jap jer...gambar hello kitty..sekarang dah putus pun..ganaz sangat
Unknown Unknown April 05, 2013
Mickey mouse, Mieya pon ada juga jam micey mouse nie. hehe
Miss N™ Miss N™ April 06, 2013
wahh...lepas ni tak perlu main jam abah dah... :)
nanieydotcom nanieydotcom April 06, 2013
Haruslah seronok.. Yg sendiri punye.. :)
Puan Kutu Puan Kutu April 06, 2013
comel jam tangan alisha.aiamn nie rasanya dh berapa bijik jam tangan.semianya kejap je dh lingkup.penah beli dekat tesco tak smp bpa jam dh berkecai.haha
Dayang Deno Dayang Deno April 06, 2013
budak2 walaupun tak tahu tengok jam, mesti nak jugak sama mcm adam khaleef^^ comel jam alisha!
QA's ~ mamapapa QA's ~ mamapapa April 07, 2013
haa,,,klau bab jam tgn ni,..eechaa pn suka..dh brsepah2 kt rumah ni,huwaaa!!
syiela syiela April 08, 2013
cantik.. mesti dok ulang bgtau jam dah pukul berapa :)
Unknown Unknown April 08, 2013
alisha suka merah eh?
lynndamya lynndamya April 09, 2013
nasib baik ibu dia tak belikan jam yg ade berlian, hihi :D
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 09, 2013
salam k.ina.. hihi..cantik jam alisha... merah gitewww :))
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra April 14, 2013
pas ni umur 4 tahun alisha dah pandai tgk jam la,,hihi