Aqilah baca buku..

Baca buku lah sangat... hihii belek je pun


Bagi buku kulit keras camni senang.. takdalah koyak dikerjakan oleh Aqilah.. heheh


Ni buku Alisha.. Eh, buku Alisha pun buku Aqilah gak kan.. (^_^)


Aqilah kalau dapat buku or kertas memang di suka..!!


Suka sebab nak gigit... kikikii

P/s : Sebelum u all tanya, baik saya gtau awai2... gambar diambik sebelum kamera rosak

{ 26 comments.. read them below or add one }

Dylla Abas Dylla Abas April 26, 2013
hee..suka sgt m'gigit ni..gusi dah gatal nak tumbuh gigi ke...?
Ummi Iman Ummi Iman April 26, 2013
Nanti suka buku sampai besar ya :) knp rosak. Kamera baru AI pun dah rosak Iman jatuhkan. Nasib beli yg murah je ;)
mrs mell mrs mell April 26, 2013
nyum2... sodap buku.. hehehe
maria firdz maria firdz April 26, 2013
lepas baca.. kita makan.. hehe.. good job aqilah.. :)
Jemarisuri Jemarisuri April 26, 2013
buku kulit keras camni mmg berbaloi sbb kena air liur ank2 pun takde jejas apa2..hihi
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra April 26, 2013
saya pesan kak mak suruh amalkan petua akak kat adik solehah, balik hari tu mak gtau adik solehah dah tak koyak2 buku dah..;-)
azizah :) azizah :) April 26, 2013
hehee semua nak masuk mulut yer dik..hee
Shima Salleh Shima Salleh April 26, 2013
gigit buku kasi masuk ilmu hihi
Mrs Velentine Mrs Velentine April 26, 2013
nak makan buku yea syaang..buku tue takle makan..suruh mama beli biskut..hehe
Mimi Azirah Mimi Azirah April 26, 2013
xpe2...mule2 belek lpas tuh trus bace
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 26, 2013
Salam Kak Ina..
hihi.. bagus aqilah ni suka belek2 buku..yg bestnye ngap sekali ye.. hihih.. :P
Cik Nur™ Cik Nur™ April 26, 2013
agaknya gatal gusi kot...
tu yg dia gigit2...

tak lama tumbuh gigi pulak.. :)
QasehnyaRania QasehnyaRania April 27, 2013
semoga aqilah menjadi pandai ye :)
aamiin
Nora Karim Nora Karim April 27, 2013
amboih... kuat menggigit yea sekarang ni...
eita eita April 27, 2013
semangat tu baca buku
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey April 28, 2013
Baby mmg suke masukkan dlm mulut gigit.. :)
Puan Kutu Puan Kutu April 28, 2013
alahai habis digigitnya buku.kena beli softbook ni.klu gigit takde la sakit gusi aqilah.hehe..

Shida Radzuan Shida Radzuan April 28, 2013
tu diaaa...itu aktiviti utama dia hehee :D
deno deno April 28, 2013
pandai aqilah ya... ^^ eh, anpe gigit buku tu
emma emma April 29, 2013
Heheh getam sgt Aqilah ngn buku tu smpi digigitnye :-)
Haryati Faizal Haryati Faizal April 29, 2013
baca ke gigit ni.....hihi....
Azi Azi April 29, 2013
buku kat rumah azi bersilih ganti. ada yg diorg masukkan dlm air pn ada.. huhuhu
NORSHAHFEZA HAMSAN NORSHAHFEZA HAMSAN April 29, 2013
heheh kecik2 da minat belek2 n gigit2 buku nnt dah besar mesti ulat buku ni kn Aqilah,,amin
adianiez AIDA adianiez AIDA April 29, 2013
pegang dulu, nanti esok2 belajar baca ye syg...
Si Matatajam Si Matatajam April 29, 2013
Lepas baca geget la plak akhirnya..hi hi..Comeynya Aqilah..