Pengiklanan di blog IntaNBerliaN

Kali ni nak tulis entry khas pulak pasal pengiklanan di blog IntaNBerliaN.. Kononnya untuk mewar2kan lah pasal saya ada buat pengiklanan di blog saya ni kan.. (^_^) Jika ada mana2 pengiklan or u all yang berbisnes yang ingin mendapatkan khidmat saya untuk promote or review produk u all, bolehla PM or emel saya ke zarina_naniey@yahoo.com.my untuk kita berbincang dengan lebih lanjut..



Unique Visitors @ users harian saya takdalah banyak sangat... Tapi bolehlah kalau untuk membantu u all sedikit sebanyak untuk memperkenalkan produk u all.. InsyaAllah, jika ada rezeki, pasti akan ada yang beli.. Kalau tengok statistik dari Google Analytics di atas, UV @ users harian saya adalah  2898 manakala PV @ Pageview harian adalah 6890...

Alhamdulillah jugak setakat ni banyak entry saya samada entry review ataupun entry persendirian yang berada di page pertama google...

Entry saya berkaitan EPHYRA berada di tangga kedua google... Ini antara entry berbayar yer...


Selain entry berkaitan EPHYRA, entry pasal Testimoni Aylamyra jugak berada di tangga teratas google... Normally kalau seseorang nak menggunakan sesuatu produk, mesti kita akan google TESTIMONI kan.. Yela, dari testimoni ni la buat kita lebih yakin untuk membeli sesuatu produk kan... Aylamyra ni pun antara entry berbayar yer...


Entry resepi?? Ini dah sah2 bukan entry berbayar.. hahah.. Saya just nak bagitahu u all yang berbisnes pasal blog saya pun "rapat" dengan google... walaupun sekadar blog personal.. (^_^) Macam entry resepi sarang lebah ni, Alhamdulillah entry tersebut berada di tangga pertama google.. Pasal entry ni kan, saya perasan, hari pertama saya buat entry tersebut, link entry saya berada di page kedua google.. tapi keesokannya saya tengok lagi sekali, ia dah pun berada di page pertama google... bila waktu petang hari kedua tu, tiba2 terus entry tu melonjak ke tangga pertama enjin carian google.. (",) Ohya, u all janganlah ingat semua entry saya akan berada di page pertama google tau.. ada jugak yang tak..

Tapi setakat yang saya buat entry berbayar ni, Alhamdulillah saya dapat feedback yang baik dari client.. Alhamdulillah ada yang bagitahu jualan mereka semakin meningkat.. InsyaAllah selagi entry review tersebut berada di "alam maya" selagi orang mencari.. selagi tu ia mampu memberi jualan kepada produk kita... tak kisah walaupun bertahun2 dah entry tu di publish... BAYAR SEKALI PROMOSI BERPANJANGAN..!! Tak ke ianya satu perkara yang menguntungkan bagi u all yang berbisnes?!

Harga yang saya offer kira sesuailah dengan apa yang saya "bagi"... Yela, nak mengarang bukan senangkan... Lebih2 lagi entry yang jenis promote2 ni... Bukan sekadar buat entry macam tu je... tapi entry yang nak kene beli "jiwa" orang... Apa2 pun, jika u all berminat, u all boleh PM SAYA DI FB or direct ke emel saya zarina_naniey@yahoo.com.my... Boleh klik link di bawah jika nak tengok antara entry berbayar yang saya dah buat...



Ini antara link entry review yang berbayar tau.. Kalau u all nak tengok yang tak berbayar pun ada... tak larat nak taip semua dekat sini... U all boleh klik link INI untuk tengok.. (",)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 17 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz April 24, 2014
Alhamdulillah... kak ina memang berbakat utk jadi promoter pun...
emarieys emarieys April 24, 2014
Alhamdulillah ina, tahniah akak ucapkan..dan semoga bertambah lagi rezeki ina.
Masya Masya April 24, 2014
buntang mata kejap tgk banyaknya .... roti lebah tu tgh glamour sekarang .. sana sini dok cuba.. sy pun nak cuba buat jgklah .. hihihi .. nanti kalau jadi sy up entry..
Tie HT Tie HT April 24, 2014
insha Allah one day akak nak beriklan di sini nanti :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 24, 2014
Salam K.Ina..

alhamdulillah..
semoga semuanya berjalan lancar..^^
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI April 24, 2014
nanti leh guna perkhdmatan akk =)
Unknown Unknown April 25, 2014
moga ina terus sukses yer dlm bisnes pengiklanan ni selain produk epyra tu.. chaiyok2.. :)
QasehnyaRania QasehnyaRania April 26, 2014
alhamdulillah
smga makin murah rezeki.aamiin
ayut ayut April 27, 2014
Rezeki akak...selagi post tu ada kt kita punya blog...mesti kita masih dpt membantu mereka kan :)
Fiza Rahman Fiza Rahman April 29, 2014
Tahniah ina. Smoga makin bertambah rezeki. Mcm mana nak dapatkan iklan berbayar ni? Kena daftar kat mana2 website ker?
Unknown Unknown April 30, 2014
semakin mantap ina.. chaiyokkk...
hafizmohd.com hafizmohd.com April 30, 2014
Terbaik sis. Penulisan yg mampu merobek jiwa pembaca pasti disukai google dan client.

Semoga terus maju yer sis!
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 30, 2014
@Fiza Rahman

takda daftar dekat mana2 website pun... kdg2 ada blogger yg share status FB gtau cari blogger utk review.. time tu la saya cuba nasib.. selain dari saya buat entry gtau psl iklan di blog saya n saya share jugak di fb.. dr situ jugak ada yg terbaca psl entry di blog saya.. so, dorg pm saya secara personal...
Unknown Unknown May 05, 2014
Tahniah kak.. akak hebat
Mimie Mimie May 11, 2014
Alhamdulillah melimpah ruah rezeki kak ina