Wide shawl yang sangat best digayakan sebab lebar


Ini adalah WIDE SHAWL saya yang pertama... Saya beli online dengan The Veil By Ruzaini Rozlan harga RM26.00... Serius saya teruja dengan WIDE SHAWL ni.. Corak dia cantik & yang paling penting ianya LEBAR.. Saya jenis yang suka pakai shawl ni ikut mood, ada masa saya suka pakai kemas2 & ada masa suka pakai messy2.. Bila saya menggayakan shawl biasa dengan stail messy2, kadang2 ianya pendek tau... saya cover di depan, di belakang pulak singkat.. Tapi dengan wide shawl ni, semua masalah tu hilang... sebab wide shawl ni lebar so senang untuk saya cover depan & belakang.. eh bukan setakat depan belakang tapi kanan kiri pun boleh. Lepas ni saya nak beli lebih banyak wide shawl.. U all tahu tak kat mana ada jual wide shawl murah2.. Murah2 tu maksud saya tak sampai puluh2 la.. hahaha.. bukan kedekut tapi nak jimat, boleh beli banyak2.. ekekke

Ohya, berkaitan gambar di atas, saya kaburkan bahagian mulut saya tu bukan sebab saya malu nampak gigi saya yang berlapis yer.. bukan jugak sebab saya pakai gincu merah menyala, saya tak guna gincu pun u all... tapi saya kaburkan bagi mengelakkan "sesuatu".. ada orang memandang sesuatu dengan pandangan kosong tapi ada orang pandang sesuatu dengan pandangan yang mempunyai makna.. Pandangan yang mempunyai makna tu, hanya suami saya je yang boleh pandang macam tu yer... harap u all paham maksud saya dengan "pandangan yang mempunyai makna"... (^_^)

UPDATE :

P/s : Saya kaburkan mulut selepas terbaca satu komen dari boy dekat FB ke mana ntah, katanya dia geram tengok bibir sorang girl ni, rasa macam nak ki_s.. 


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 18 comments.. read them below or add one }

licha licha April 07, 2014
tak reti sgt pakai shawl sbb jenis cepat rimas.. :) singgah sini
PERMATABIRU PERMATABIRU April 07, 2014
a'ah wide shawl mmg besar dan lebar..sy beli dekat uptown or karnival dlm RM10 je..kualiti tu ada juga..
Amelia Amelia April 07, 2014
memang best pakai wide shawl :)

kalau tudung wide shawl saya tak pasti, tapi kalau nak cari jubah murah, boleh cek blog saya. saya ada buat post pasal jubah murah online.
Ariana Ariana April 07, 2014
saya selalu beli dkt instagram
selalunya dlm rm10 gitu2 je
Unknown Unknown April 07, 2014
cikpuan pun suka wideshawl.. senang pakai n tutup apa yg patut.. nk pakai gaya apa pn ok sbb xjd pendek sgt.. cikpuan ada beli dkt kiosk giant banting ni rm10.. klu intan ada ig bolehla cek ig @nnzshawl (rm9/pc) @aieynna (rm12)..
Maria Firdz Maria Firdz April 07, 2014
Wajah wanita mmg jadi tarikan lelaki.. Sbb diorg tgk dr plbgai sudut... Sy pun dlm proses nk beli wide shawl.. Hehe tpi lbih suka wrna plain dr yg bercorak...
tifaanvar tifaanvar April 07, 2014
saya pn suka tngk gambr Ina trsenyum. Macam Manis terlebih gula. Hehehe.... Sweet je...
syawalsimpsons syawalsimpsons April 07, 2014
ada pulok si boy tu komen gitoo kat FB gegirl ni kan..adoiii...tp wide shawl mmg best..senang...rasa tertutup je semua
Masya Masya April 07, 2014
Cantik, klu murah xtau lah kat mana, tp buat sendiri pun okey klu rajin... Tp tu jahit tp je kat kedai
eija_sweetmama eija_sweetmama April 08, 2014
Wide Shawl mmg besar dan lebar,
k.eija pun suka pakai wide shawls, ada je wide shawls yang murah semurah RM10, tp kain dia cotton nipis la, k.eija beli dekat pasar tani je dapat la RM10..hehe, w/pun murah tp sgt senang dan selesa digayakan.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 09, 2014
salam k.ina..

ckp pasal shawl..baru teringat.c ma tak hadpet lagi shawl yg cma dpat tu.. aaaa.... aduhai..nnti cma update ye..

hihi.. comel akak menggayakan shawl.. betul2..kalo tak pendek depan,mesti belakang..
cma pun masih tercari2 lagi kedai yg jual murah & wide :)
QasehnyaRania QasehnyaRania April 09, 2014
material utk wide yg ina guna ni cotton, crepe @ sifon?
Unknown Unknown April 15, 2014
Cantik.. tapi xreti pakai shawl..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 16, 2014
@QasehnyaRania

alamakkk xpasti la plak psl ni
Shasratul Ameerah Shasratul Ameerah December 19, 2014
Salam.. Nak tanya, yang kat instagram tu, nama insta dia ape ye.. Huhu.. Berkenan ngan wide shawl
ameerah kamaruddin ameerah kamaruddin December 19, 2014
Kalau wide shawl ni material ape yg bagus ye?
ameerah kamaruddin ameerah kamaruddin December 19, 2014
Kalau wideshawl, material ape yg bagus ye?