Pemenang Mini giveaway #23

Pemenang untuk Mini Giveaway #23 adalah..


Sila bagi nama & alamat dekat kotak komen or emel saya yer... Saya bagi tempoh sehingga pukul 12 tengah malam ini, jika tak, saya cabut undi baru... TAHNIAH.. Pada yang tak menang, boleh cuba lagi akhir bulan ni (",)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."
Pemenang Mini giveaway #23

{ 13 comments.. read them below or add one }

JunAina JunAina April 02, 2014
Tahniahhh...tahniah...
Sheila Salim Sheila Salim April 02, 2014
Assalamualaikum... taniah buat pemenang ~~~
QasehnyaRania QasehnyaRania April 02, 2014
tahniah buat kak fiza ;)
Fiza Rahman Fiza Rahman April 02, 2014
Tanjat gegirl. Alhamdulillah...rezeki. Thanks ina. SMoga bertambah murah rezeki. Skang gak daku email.
Mimie Mimie April 02, 2014
tahniah kpd pemenang
Mimie Mimie April 02, 2014
sy klik ford,exabytes n geniee akak
Unknown Unknown April 02, 2014
tahniah pd yg bertuah tu..
Unknown Unknown April 02, 2014
tahniah kpd yg menang
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 02, 2014
salam k.ina..

wah..tahniah kak fiza.. menang ga..
Puan Kutu Puan Kutu April 03, 2014
tahniah pada pemenang