EPHYRA akan berada di Putrajaya & Ipoh..!!

Tagline EPHYRA... "EPHYRA SERLAHKAN KEJELITAAN SEBENAR ANDA".. Dah semestinya tagline ni bukan hanya sekadar tagline untuk melariskan produk tapi ianya memang direalisasikan oleh semua pengguna EPHYRA... Macam saya sendiri, bila dah guna EPHYRA, dengan yakinnya keluar rumah pergi shopping complex tanpa guna secalit krim or bedak pun di muka... Muka langsung tak rasa kering.. parut2 makin pucat & lama2 makin hilang... Tu yang berani keluar dengan muka yang "suci dari bahan chemical".. Tak ke tu dikatakan serlahkan kejelitaan sebenar? Kejelitaan yang tanpa mekap.. Tak perlu disorot apa2 pun dekat muka ni.. Cukup dengan anugerah yang Tuhan dah bagi... Wah gitu... (^_^)



U all tanya saya apa KELEBIHAN Ephyra?? Apa KANDUNGAN Ephyra?? Ephyra HALAL & SELAMAT ke tak??... dari entry pertama saya berkaitan EPHYRA lagi saya dah cerita dekat u all pasal apa kelebihan ephyra.. apa kandungan Ephyra, & tentang sijil HALAL Ephyra.. Kalau sayang2 saya ni dah lupa, KLIK SINI untuk baca semula penerangan tentang pengenalan saya berkaitan EPHYRA yang menjadi pojaan hati saya ni haa... (^_^)

TESTIMONI EPHYRA ni pun dah berlambak2.. U all hanya perlu guna google je untuk search TESTIMONI EPHYRA... Opsttt tapi sebelum u all google, meh tengok testimoni dekat bawah ni dulu...


Nampak tak 2 orang testimoni ephyra ni... Muka mereka menjadi semakin licin & semakin cantik lepas guna EPHYRA... Macam adik tu haa... muka ada parut2 jerawat tapi lepas 5 hari minum EPHYRA dah nampak kesan yang ketara.. Wah, ni dah bagus sangat dah ni...!! U all yang ada jerawat, harus beli EPHYRA sekarang ni jugak.. Nanti hari raya, bolehlah u all beraya dengan "wajah baru" yang makin licin & cun melecun tu... (^_^)


Ohya, lagi satu tak lupa jugak... Kalau nak cerahkan kulit pun boleh minum EPHYRA jugak.. Barulah "bercahaya" muka di pagi raya akibat "kecerahan" kulit yang u all dah alami... (",) Eh sayang2... Jika u all tak puas or rasa tak nak google pasal testimoni Ephyra, meh klik je dekat link TESTIMONI EPHYRA... Ni testimoni dari saya sendiri.. Jangan risau ye sayang... tak sungguh saya tak kata.. so, testimoni yang saya cerita berkaitan perubahan diri saya tu adalah benar belaka yer sayang... (",)



Alang2 dah buat entry ni kan, nak jugak bagitahu u all yang Ephyra akan "berkampung" di KARNIVAL RIUH SAKAN UTUSAN (PUTRAJAYA) PADA 25-27 APRIL 2014 & di KARNIVAL RAUDHAH DI HATIKU (STADIUM INDERA MULIA, PERAK).. kalau u all datang ke PUTRAJAYA PADA 26/04/2014 & IPOH, PERAK PADA 27/04/2014, u all berpeluang untuk beramah mesra dengan Duta EPHYRA.. Siapa lagi kalau bukan Norman Hakim & Memey..



U all tahu tak... sebenarnya EPHYRA ni nak sambut Anniversary yang kedua tau... Wah hebat sungguh ni.. baru tahun kedua tapi dah terkenal  hingga ke luar Malaysia.. Eh, betul tau.. orang dari Brunei & Indonesia pernah PM saya tanya pasal EPHYRA.. (",) TAHNIAH UNTUK EPHYRA..!! Tak rugi kalau u all ke karnival tersebut sebabnya u all akan dapat beli EPHYRA dengan harga yang super duper menarik... bukan setakat harga je menarik, tapi u all jugak akan dapat banyak free gift..!! Wah, best tak? best tak? So, pada u all yang teringin ke karnival tersebut, jangan lupa singgah ke booth EPHYRA yer... Tak rugi u all beli EPHYRA ni... Lebih2 lagi dengan kesan dia yang super kebaboommmmm.... (",)



Haa bab ni mesti ada yang berkenan kan.. saya sendiri pun berkenan..!! Oceanlife jual T-SHIRT EKSKLUSIF EPHYRA...!! T-shirt ni dikeluarkan sempena ulangtahun EPHYRA yang kedua... Dah nama pun eksklusif so kuantiti dia mestilah terhad kan... U all patut rebut peluang ni.. Saya pun nak beli jugak... Mana boleh ketinggalan..!! Harga pun murah je u all.. just RM15 sehelai dan ianya sangat selesa digunakan.. Kalau u all berminat untuk dapatkan baju eklsklusif EPHYRA ni, u all bolehlah contact ke nombor yang tertera dalam gambar atas tu yer...

{ 12 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons April 22, 2014
wahh iklan besar besaran ni..boleh la try terjah ni kat putrajaya ni kan
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI April 22, 2014
yg kat ipoh tu t mgkn nak p =)
Fiza Rahman Fiza Rahman April 22, 2014
Thanks for the info ina.
QasehnyaRania QasehnyaRania April 22, 2014
menarik :)
ada masa boleh la ke putrajaya in shaa Allah :)
Unknown Unknown April 22, 2014
Bestnyaa.. kalau dekat leh g ni
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 23, 2014
salam k.ina..
cma baca punya eksited..rasa mcm nk beli jgk.. hehe..tp sekarang cma target nk maintankan berat badan dulu..hihihi..


ephyra thorrbaekk
Nora Karim Nora Karim April 23, 2014
cantiknya t-shirt tu... hehehe
Maria Firdz Maria Firdz April 24, 2014
teruja tgk baju tu.. mcm nk g serbu gak je
QasehnyaRania QasehnyaRania April 26, 2014
esok last kt putrajaya...
ina pergi ipoh ke?
ayut ayut April 27, 2014
Info pjg lebar dh kak ina bg...hihi..baju tu cun!ayut ni nk cerahkan muka bolehla ye minum ephyra.hahha
Mimie Mimie May 10, 2014
Nape la jauh sgt...huhuhu