Testimoni selepas seminggu guna Aylamyra Purifying & Scar Serum


U all pernah dengar pasal AylaMyra tak?.. Secara peribadinya, saya sendiri baru mengenali AylaMyra.. AylaMyra adalah salah satu jenama produk kecantikan yang dilancarkan pada tahun 2011.. AylaMyra ni berkesan & berkualiti serta selamat digunakan.. Aylamyra ni mengutamakan kesucian dalam memilih sumber bahan, dengan kata lain, ianya halal & berdaftar dengan kementerian.. Ohya, produk AylaMyra buatan Malaysia yer.. HQ AylaMyra ni terletak di Pandan Indah. Untuk pengetahuan u all, AylaMyra telah mengeluarkan sebanyak 29 produk kecantikan.. Banyakkan u all.. sampai 29 produk, saya baru try 1 produk.. hihi


Inilah produk AylaMyra yang saya dah guna.. AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM.. Fungsi produk ni adalah untuk menghilangkan jerawat, mengembalikan saiz pori-pori ke tahap normal, mencegah dan menghilangkan parut, mengurangkan jeragat & mengurangkan kesan kilat kulit berminyak... Ini fungsi AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM yang telah dinyatakan.. Tapi bagaimana pulak bila saya dah guna, adakah betul seperti yang dinyatakan? Nak tahu, jom baca testimoni dari saya pulak.. (",)

Abaikan mata yang semacam je gayanya.. kene "lampu merah" dari kamera tu haa.. Abaikan jugak yang saya kaburkan dekat dahi tu yer.. Aurat terkeluar la plak walaupun seurat dua... (",)

Ini wajah saya selepas seminggu guna AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM.. Nampak tak, muka saya memang agak teruk dari sebelum mengandungkan.. Mengandung kali ni, jerawat besar gajah tumbuh kat pipi sebelah kiri tu haaa.. dia tinggal parut lak tu.. lebih kurang 2 bulan lebih la jugak dia duk bertakhta dekat pipi saya tu.. tak jumpa jalan balik... hahhahah.. Ohya, gambar ni diambil tanpa ada "noda" dari sebarang kosmetik di muka melainkan AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM.. 

Untuk pengetahuan u all, penggunaan AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM ni, kita dah boleh nampak kesan dalam tempoh penggunaan 3 - 4 hari... Kira betoi la kesan tu boleh nampak dalam tempoh  3 - 4 hari.. Ini terbukti dekat diri saya sendiri.. U all boleh nampak sendiri parut dekat dagu saya yang saya dah "highlight" tu... Nampak tak selepas penggunaan seminggu, warna parut jerawat tu semakin pudar.. Berbunga2 hati saya, baru guna seminggu, dah nampak kesan... Eh jap, apa dia?? Jerawat besar gajah saya tu tak nampak apa2 perubahan??.. Alahai sayang2.. itukan jerawat gajah.. kental gagah perkasa.. takkanlah baru guna seminggu nak terus hilangkan... At least bagilah saya habiskan sekotak, barulah u all boleh nampak kesan dengan lebih ketara... (",)

Penggunaan AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM selama seminggu ni pun dah cukup buat saya rasa puas hati... Sebab motif saya guna AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM adalah untuk hilangkan parut2 hitam kesan dari jerawat.. Bila AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM memberi kesan positif, mestilah saya suka kan, ni yang tak sabar nak habiskan sekotak ni.. (",)


Cara penggunaan AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM, u all hanya perlu sapukan AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM ke kulit muka & urut secara ke atas & memutar sehingga serum serap sepenuhnya.. Ia digunakan 2 kali sehari, pagi & malam sebelum guna mekap or pelembap.. Sangat bagus guna setiap hari, lagi cepat nampak kesan.. (",) Ohya, tau tak, sebotol kecik ni boleh tahan 4 5 hari.. Lamakan, saya pun rasa pelik.. jimat betul, padahal saya guna punyalah banyak sekali tempek kat muka... Tapi baguslah.. jimat2 camni lagi saya suka.. hihii.. AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM bukan hanya kita yang perempuan ni boleh guna tau, tapi jugak sesuai untuk lelaki bermula pada usia 15 tahun ke atas...

Untuk menambahkan lagi keyakinan u all, saya tempek jugak testimoni dari pengguna2 lain..


Harga untuk sekotak AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM yang mengandungi 10 botol kecil bersaiz 3.5ml ialah RM67 untuk semenanjung & RM71 untuk Sabah Sarawak.. Cara nak beli, u all boleh direct ke Fanpage AylaMyra, Instagram @aylamyra, sms or wassap ke nombor 016-289 0020.. Jika u all na tahu lebih lanjut lagi pasal AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM or produk2 lain, u all boleh terjah Website Aylamyra.. www.aylamyra.com.my or www.aylamyra.com..

{ 23 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown February 19, 2014
ina dah cuba ye... tengok hasilnya nanti
msredcheesecake msredcheesecake February 19, 2014
boleh guna under make up? jarang product camni bule guna under make up kan? senang lah camtu siang pun boleh pakai
syawalsimpsons syawalsimpsons February 19, 2014
ina mmg pandai promote kan..buatkan sue rasa macam nak try terjah je
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI February 19, 2014
yg pntg produk halal.. hsilnya pun nmpk =)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 19, 2014
salam k.ina..

klu ngam dgn kulit muka, alhamdulillah..
mmg nmpk perbezaan kat kesan jerawat akak tu.
Kak iman Kak iman February 19, 2014
janji halal dan diluluskan KKM
Mimie Mimie February 19, 2014
bagus jugak produk nih...sy nak ilangkan aprut jer yg degil nih hah
emarieys emarieys February 19, 2014
akak time preggy pun jerawat tumbuh bak cendawan..ingatkan pakai cucuk...okeylah kalau sapu jer..
shahdiana shahdiana February 19, 2014
bila baca testimoni dari ina ni buat yana rasa nak try...tengoklah kalo ada rezeki nanti ye...ephyra pun nak repeat tapi tunggu rezeki lebih...hehehe...
Unknown Unknown February 19, 2014
pregnant boleh pakai tak???
Puan Kutu Puan Kutu February 19, 2014
apa benda pun klu serasi dan kesan bagus utk kulit kita mmg best
ayut ayut February 19, 2014
Wah review produk....klu bkesan itu mmg bgus...
Unknown Unknown February 20, 2014
1st time tau psl produk ni.. deqla ni produk kecantikan ni mmg ketinggalan sikit.. x sudah2 dok pakai safi.. haha.. tp itu jer sesuai buat deqla .. yg lain2 x tau.. takot nk try sbb dulu penah try kulit muka mudah berjerawat pulak..tu yg sekrg takot nk try yg lain lagi..huhu
Fiza Rahman Fiza Rahman February 20, 2014
1st time dgr produk nih.
Tengkubutang Tengkubutang February 20, 2014
teman ada problem pori2 besar.. bole kecilkan liang roma muka kan?
Tengkubutang Tengkubutang February 20, 2014
teman ada problem pori2 besar.. bole kecilkan liang roma muka kan?
AnonymousAnonymous February 20, 2014
1st tau ,mcm menarik jer
Unknown Unknown February 20, 2014
wahh, asal akak ina yang buat testimoni, terujaa betol laa hati saya , siap berbunga bunga lagi hihi
Unknown Unknown February 20, 2014
macam menariklah.. nak2 asben jijah ada jerawat batu.. best ni kalau syorkan kat dia..he
QasehnyaRania QasehnyaRania February 21, 2014
pertama kali la tau.. all the best :D
QasehnyaRania QasehnyaRania February 21, 2014
1st time ni dengar.. mcm menarik je..