Alisha teringin nak main air pantai


Ketika kami pergi makan mee udang dekat pulau Sayak baru ni, Alisha bukan main lagi duk tengok budak2 main air dekat situ.. Lepas tu dia bagitahu nak pergi jugak.. tapi kami tak bawak pun dia turun bawah tu.. Sian pulak.. nampak tak gambar dia duk memerhati tu.. ajak makan mee udang tak nak.. bukan tak nak bawak turun bawah tapi kami kejar masa sebab lepas makan nak ke pantai merdeka pulak.. Balik Terengganu bulan 6 nanti bolehlah bawak dia main air dekat pantai puas2..


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 19 comments.. read them below or add one }

mOoN IzzaN mOoN IzzaN April 10, 2014
hehehe..aisya pun x boleh tgk org main air...dia pun nak join sekali.. setakat ni bru 2 kali bawa dia mandi pantai.. seronok giler dia.. hehe
Shima Salleh Shima Salleh April 10, 2014
pertama kali bawa aqil n afiq tepi pantai hari ahad lepas... tp dia jd pening tgok ombak siap dah nak tersembam dalam air mcm org pening hehehehe... cepat2 shima tangkap dia dok tepi aduhaiii..
pstttt shima pun pening jugak.. last pegi pantai masa baru2 kahwin tau hahahaha
Iola Iola April 10, 2014
teringin tu.. nanti bawa la diorang ^^ picnic ngan family pun best juga
Izan Ishak Izan Ishak April 10, 2014
nampak sedih aje muka kakak alisha tak dapat main kat pantai tu.
Yana Libra Yana Libra April 10, 2014
kesian alisha kempunan nak mandi air laut :)
tenku butang tenku butang April 10, 2014
alahai.. kesian pulak nengok dia merenung jauh je ke pantai tu.. hu3.. sabo yea.. nanti leh mai lagi.. leh mandi manda.. heee
tifaanvar tifaanvar April 10, 2014
sabar ya kakak Isya. Nnti blh main air puas2
Ummi Iman Ummi Iman April 11, 2014
Kesiannya teringin.. xpe ada peluang boleh main puas2. Dah tau baby boy ya. Tahniah.
intanfirdaus247 intanfirdaus247 April 12, 2014
Salam Ina, apa kabar..maaf lama x mai jengah..kak intan lama x update blog..tu yg x bw...sedapnya mee udang..:) alisha nak main air laut ya..x pa, nanti mama bawa main puas puas kat ganu nant ya..:)
QasehnyaRania QasehnyaRania April 14, 2014
sabar ye alisha.hihi
ina, tudung dh sampai.
su baru tgk tong semalam
terima kasih :)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI April 14, 2014
muka sedih je tu dari tepi..
Nora Karim Nora Karim April 14, 2014
alahai.... kesian alisha... sedih benor mukanya tu...
azizah :) azizah :) April 15, 2014
Kesian alisha.. jarang dapat main kat luar kan
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ April 16, 2014
Salam K.Ina..

hihi..sian alisha.. tak pe syg..nnti ibu dgn abah g bwk mandi pantai kat ganu,,
anak2 dgn air mmg tak spt dipisahkan..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 16, 2014
@Ema Johari

Alhamdulillah dia tak merajuk plak kak ema...
Lynn Damya Lynn Damya April 16, 2014
Hahaha bukan setakat anak akak, sy pun dah teringin dah ni...lama xmain air pantai..wuwu...tgk gaya si Alisha ni, betul2 sungguh2 nak bermain air..tgh wat muka kesian pendam perasaan ler tu~ hihi
Fiza Rahman Fiza Rahman April 22, 2014
Sian alisha. NNt ajak ibu & abah gi pantai yerp.