Usia Aqilah genap SETAHUN hari ni

Sekejap je, dah setahun Aqilah... rasa macam baru lagi bersalinkan dia.. lebih2 lagi dengan perkembangan Aqilah yang terlalu cepat... lagi buat rasa macam cepat betul masa berlalu.. Alhamdulillah... sepanjang setahun ni, Aqilah membesar sebagai seorang anak yang cerdas.. sangat cerdas seperti maksud namanya...

Harapan saya moga Aqilah akan membesar sebagai anak yang solehah... Sentiasa ingat Tuhan dalam setiap yang dia nak lakukan.. pikir baik buruk sebelum lakukannya... Ohya, semalam Alisha dah wish dekat Aqilah.. Alisha cakap "HAPPY TO YOU".. Tertinggal perkataan birthday... hihii.. Hari lahir Aqilah ni, kami raikan 4 beranak je la nampaknya.. hanya beli sebijik kek.. walaupun Aqilah tak boleh makan., tapi ada ibu dia yang boleh tolong makan.. kikikiii..

P/s: Selamat Hari Lahir jugak untuk anak Jaa @ MUHAMMAD HAZIQ FIKRI.. Tarikh lahir sama dengan Aqilah.. yang bezanya anak soleh Jaa ni, genap 2 tahun, Aqilah genap setahun.. (",)

SELAMAT HARI LAHIR AQILAH & FIKRI..
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 23 comments.. read them below or add one }

Zee Suhaini Zee Suhaini October 22, 2013
Heppy Besday Aqilah cumill...
Shima Salleh Shima Salleh October 22, 2013
Selamat ulang tahun pertama Aqilah :)
Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 22, 2013
Ai aqilah...happy birthday.. semoga besar nanti jadi anak yg baik n berjaya ye...
Maria Firdz Maria Firdz October 22, 2013
selamat hari lahir aqilah... :)
fieda fieda October 22, 2013
selamat hari lahir sayang..moga jadi anak yg solehah nanti..amin..
Cik Siti MAR Cik Siti MAR October 22, 2013
selamat hari lahir aqilah.. semoga sihat n ceria sokmo.. membesar jadi anak yg solehah dan cerdik yer
Deqla Manjew Deqla Manjew October 22, 2013
cptnya..dah setahun... selmt ulang tahun aqilah.. moga menjadi anak yg solehah...

maaf.. lama x terjah komen sini.. huhu...
Cik Nur™ Cik Nur™ October 22, 2013
selamat ulangtahun kelahiran aqilah....

rasanya mcm baru semalam aqilah lahirkan..kejap je dah setahun..

apapun, semoga aqilah membesar bagai juara dari segala espek..!

insyaAllah...
syawalsimpsons syawalsimpsons October 22, 2013
happy bufday aqilah..moga jadi anak yang solehah N dengar kata yee
Ema Johari Ema Johari October 22, 2013
selamat hari lahir untuk aqilah..moga jadi anak yang solehah dan berjaya.
Nurullai Abdullah Nurullai Abdullah October 22, 2013
Selamat Hari Lahir Aqilah...

Semoga dimurahkan rezeki,diberikan kesihatan yang baik dan menjadi anak yang solehah utk ibu dan ayah Aqilah.
- AZIE - - AZIE - October 22, 2013
happy bufday aqilah...
moga jd anak yg baik utk ibubapa..
QasehnyaRania QasehnyaRania October 22, 2013
selamat hari lahir sayang ;)
QasehnyaRania QasehnyaRania October 22, 2013
jgn publish.. alamt ina sama lagi ke yang lama
Haryati Faizal Haryati Faizal October 22, 2013
selamat hari lahir aqilah...semoga membesar menjadi anak yg solehah
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI October 22, 2013
slmt hari lahir aqilah syg..

kt kngsi bulan yng sama dik =)
Fiza Rahman Fiza Rahman October 22, 2013
Happy born day aqilah. Smoga membesar sebagai anak yg solehah.
azizah :) azizah :) October 22, 2013
happy birthday aqilah syg~

betul perkembangan aqilah ni cepat.. tak sangka da setahun..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra October 24, 2013
selamat hari lahir aqilah sayang, jadi anak yang baik...;-)
Mimi Azirah Mimi Azirah October 28, 2013
selamat hari lahir aqilah..sory acik wish lmbt...
smga membesar mjd anak yg solehah ye syg
Mimi Azirah Mimi Azirah October 28, 2013
done klik digi,chipsmore n exabytes
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 01, 2013
hepi belated b'day aqilah n fikri...
sori auntie late wish..