Aqilah dah pandai naik basikal

Minggu lepas saya perasan anak saya si Aqilah yang baik hati ni nak panjat basikal tau... tapi time tu saya buat tak tahu je sebab saya pikir Aqilah takkan berjaya.. Yela, basikal Alisha tu tinggi jugak tau kalau dibandingkan untuk Aqilah..

Itu hanya andaian saya dengan merendahkan kemampuan anak2.. Sekali saya pusing, tu diaaa... dah atas basikal...


Terkejut saya.. berjaya pulak dia naik basikal.. GOOD JOB lah Aqilah.. (",) Jenis budak berani..!! Kaki bukannya cecah lantai tu.. hihii

Kaki sebelah terjuntai.. lg sebelah terkepit... tak lepas.... kikiikiii
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 18 comments.. read them below or add one }

azizah :) azizah :) October 07, 2013
bijaknya anak dara sorang ni... tak lama lagi pandai mengayuh la tu..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 07, 2013
baguihnya anak dara sorang ni..mmg berani...
Joanna Yunus Joanna Yunus October 07, 2013
ye la ina akak yang hari2 baca perkembangan memang nampak aqilah cepat dari alisya kan...
Deqla Manjew Deqla Manjew October 07, 2013
x lama lagi pandai kayuh pulak.. chaiyok2...hihi..
~emi~ ~emi~ October 07, 2013
Cepatnya aqilah ni membesar. Rasanya baru je lg dia lahir..baguslah membesar dgn sihat.
Nurullai Abdullah Nurullai Abdullah October 07, 2013
Nasib baik tak jatuh kan kak ina.hihi...

tp kalau difikir-fikirkan,budak2 kecil mmg berani mencuba benda baru kan.tak jenuh mencuba.macam anak saya,da bape kalu da jatuh basikal,nasihatnya nak naik basikal tu.
lizz lizz October 07, 2013
aqilah dah pandai basikal?
oooo rupanyer pandai naik basikal...
kemain lagi cara dia dduk tu..comel sangat la ni...
Cik Mun Cik Mun October 07, 2013
xlama lagi tu..pandai kayuh basikal la..hehehe
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 07, 2013
nanti pandai la aqilah kayuh beskal tu....
jaakechik jaakechik October 07, 2013
dah besar aqilah ni yer. dah nak setahun tu yg pandai mcm2 tu.. hihi.. dan yang pastinya besday dia ngn anak jaa sama. 22 okt. cuma beza tahun jer.. kekeke. ni abah mereka pun lebih kurang sama gak. coz nama en.suami jaa MOHD SUKRI. hihihi. :)
shahdiana shahdiana October 07, 2013
bagus aqilah ni ina...maknanya dia jenis berdikari & tak mengharap orang punya pertolongan...
tifa anvar tifa anvar October 08, 2013
cpt btl prkmbangan aqilah
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 08, 2013
nmpk sgt sy dh b'kurun dh xlepak sni..
aqilah pun dh bsar dh...hehehe
Mimi Azirah Mimi Azirah October 08, 2013
hahaha..jnji lepas naikkan kak ina
Mrs Velentine Mrs Velentine October 09, 2013
cepat belajar tapi mmg dia besar dari umurnya kak
Fiza Rahman Fiza Rahman October 10, 2013
Macam dah beso jer anak dara ni.