Perkembangan terkini Aqilah

Actually perkembangan ni saya dah perasan masa Aqilah umur 10 bulan lebih lagi... Tapi sekarang baru nak buat.. Aqilah sekarang ni dia dah pandai tepuk tangan & lambai tangan tau.. Kalau abah dia g kerja, bukan main lagi duk melambai... Comel je dengan tangan kecik dia tu.. (",)

Aqilah kan jenis susah nak pakai pampers tau, so, sejak2 dia dah pandai tepuk tangan ni, keje saya setiap kali bagi pakai pampers, nyanyi lagu tepuk amai2.. hahah.. dengan alasan tak nak bagi Aqilah pusingkan badan.. so, sambil saya nyanyi, sambil Aqilah tepuk tangan.. (",)

Aqilah dah ada 6 batang gigi... 4 batang gigi atas, 2 batang gigi bawah... Alahaiii comel je kalau Aqilah senyum.. nampak gigi dia tu.. (",).. Ohya, Aqilah jugak dah lama pandai sebut.. BABA, MAMA... Alaaa ini normal la kan.. inikan antara word terawal baby akan sebut.. Opsttt Aqilah gak dah pandai sebut ABAH tau.. pantang dengar abah balik kerja.. mesti duk sebut ABAH... Ni la anak2 saya... semua pakat duk pandai sebut ABAH dulu.. IBU ni berzaman baru nak pandai.. hihii...Eh, tapi sape yang suruh anak2 panggil mereka MAMA, untunglah kan, sebab MAMA tu memang baby cepat sebut.. macam IBU ni lambat sikit...

video

Durasi : 36 saat
Video Aqilah tepuk tangan & melambai.. Nak dengar suara saya menyanyi tepuk amai2, sila tengok video ni yer.. muahhahah
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 17 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons October 07, 2013
kan...syawal sekarang ni baru boleh sebut ibu..lama sue tunggu hampir 4 tahun baru boleh..tak pe la...abah tu dah lama dah...

ehhh aqilah sama la GG ngan izz atas bawahnya..
Masya Masya October 07, 2013
SAU PERKEMBANGAN YG POSITIF .. MMG KENE RAJIN AJAR.. DIA ORG SELALU DGR LG MUDAH IKUT...
Dylla Abas Dylla Abas October 07, 2013
hee..comelnya Aqilah!! bijak sungguh :)
lynndamya lynndamya October 07, 2013
haha comel je..a'a kan, selalu gak perasan dak2 kecik ni reti sebut baba dulu, then mama...kalau ibu2 yg gelar diri mereka bonda tu lg lah lambat dpd ibu, kak~ haha :p
Azi Azi October 07, 2013
suara ina ke tu.. merdunya la hai... hihi
Masha Meisters Masha Meisters October 07, 2013
hehe...bnyak dah gigi aqilah....jgn gigit mama dye sudah....hihi
azizah :) azizah :) October 07, 2013
aqilah comel la! pandainya dia...
Deqla Manjew Deqla Manjew October 07, 2013
nak tgk aqilah lambai tgn.. hihi.. mesti omei angat...
QasehnyaRania QasehnyaRania October 07, 2013
dapnya suara ibu mnghiburkan anak2 :-)
Mas Zull Mas Zull October 07, 2013
assalamualaikum intan...comel jer die...:)
jaakechik jaakechik October 07, 2013
suka tengok kebolehan dan kepandaian anak satu demi satu kan...
Maria Firdz Maria Firdz October 08, 2013
Alhamdulillah... makin sihat mmbsar..