Gambar Alisha & 2 pupu dia...

Balik raya haji baru ni, kami berkumpul dekat rumah maklong @ bersebelahan sebelah rumah arwah opah saya.. Kiranya dekat betoi2 kampungla.. Rumah dikelilingi oleh pokok buah-buahan... manggis, durian, rambutan dan lain2.. tapi semuanya tak berbuah.. hihii.. Time tu, sepupu saya dari KL pun ada balik jugak... So, ambik kesempatan ambik gambar anak sepupu saya dengan Alisha.. Dorang sebaya tau.. tapi Alisha ni tua sebulan rasanya...


Jumpa setahun sekali... muka takda senyum.. malu2.. kui kui kui..


Alisha dengan rambut curlynya... dua pupu Alisha tu dengan rambut perangnya...


Sekarang ni saya lebih suka lepas rambut Alisha.. dah jarang ikat... bukan pe, rambut dia kan dah panjang.. So, lurus di bahagian atas & curly di bahagian bawah, saya suka tengok.. perasankan diri macam rambut anak saya ni cantiklah... hihii..  (^_^)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 20 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu October 21, 2013
alisha curly ikut rambut sape ye?afia masa lahir curly sikit2 kt bawah,lepas cukur lurus je semua.dulu2 berangan nak anak girl rambut curly gak.,tp lurus pun cantik bila dh panjang.hehe..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 21, 2013
tak menahan gamba 1st tu..takmo senyum langsung
Falsya Falsya October 21, 2013
comel sgt gambo...muke xnk senyum tp tgn wat peace...hehehe
Mimi Azirah Mimi Azirah October 21, 2013
sy klik iklan churps2 n transitions akak
QasehnyaRania QasehnyaRania October 21, 2013
hihi.. semoga depa akrab satu hari nanti kn.mmg jrang jumpa tapi kita sbgai ibubpa yg kena kenalkan dorang.lau tak buat mcm tu.. mmg tak kenal la nnti.masing2 jauh. bila jumpa malew..
hazlina azmi hazlina azmi October 21, 2013
sama cantik mereka berdua tu.....blogwalking,jemput follow blog saya ye...http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/
azizah :) azizah :) October 21, 2013
muka masamm je alisha ni.. nape syg...hhehehe
Shima Salleh Shima Salleh October 21, 2013
cantiknya mereka.. tp kalau ada senyum lagi manis :)
zety zety October 21, 2013
dua2 comeyy...rambut curly2 tu yg mahal ;)
Masya Masya October 21, 2013
Jarang jumpa tu yg xmoo senyum
Cik Nur™ Cik Nur™ October 21, 2013
amboii..seriusnya muka diorg..hehehe
DYatie DYatie October 22, 2013
Sama mcm arissa dgn sepupu nya. Muka tarak senyum. Hihi.
Nora Karim Nora Karim October 22, 2013
alahai... masamnya muka dua2 ni... heheh tapi tetap nmpk cute.. hehe
sara sara October 22, 2013
1st pic...ketat je muka..
hi..hi..
mama_ka0ri mama_ka0ri October 22, 2013
jumpa setahun sekali nak bergambar pon ketat je muka..hihi..
Maria Firdz Maria Firdz October 22, 2013
mcm omputih sepupunya... perangnye rmbut.. :)
Deqla Manjew Deqla Manjew October 22, 2013
alisha mata sepet sikit..berbanding 2 pupu dia tu yg sedikit buntang.. hihi..
Haryati Faizal Haryati Faizal October 22, 2013
cam muka takde perasaan je...hihihi...awat tu?