Gambar pagi raya aidiladha

Raya haji tahun ni kami beraya di Chemor.. pagi raya tu berkumpul dekat umah maklong sebab nak sembelih lembu dekat sana... Sungguh saya terlupa nak ambik gambar kami 3 beranak.. tapi sebab nak tempek jugak gambar pagi raya, so, gambar berasingan pun jadilah.. muahhaha


Alisha dengan baju kebaya nya.. suruh tengok kamera tak nak, buat2 sombong plak.. (",)


Aqilah plak guna baju kurung.. baju kurung ni yang Alisha punya masa umur setahun dulu... Ibu dua anak solehah ni plak guna baju fishtail corak paisley... Antara corak yang jadi kegemaran saya.. Suasana dalam gambar ni nampak best je kan.. redup je pemandangan dia... (",) Bawah pokok buah apa ntah saya berdiri.. lupa plak...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 18 comments.. read them below or add one }

Cik Ecah Cik Ecah October 22, 2013
alahaiii santekkknye alisha berbaju kebaya! hehe
Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 22, 2013
Ina makin kurus nampaknya.. cengkung betul nqmpaknya...
yana aina yana aina October 22, 2013
wahh .. ber "red kebaya" comel ^^
Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 22, 2013
ina, sorry k.. komen tadi bukan niat mengutuk ina.. nampak kurus tu komen yang tak fikir lanjabg tadi,, jangan ina ambil hati pulak ye, betul tak niat mengutuk... sorry banyak
zachflazz zachflazz October 22, 2013
alisha seperti sudah dewasa saja tampaknya, hehe
syawalsimpsons syawalsimpsons October 22, 2013
suke la tgk alisha tu posing...
umi alya umi alya October 22, 2013
Cantiknya 3 beranak bergambar raya..
Shima Salleh Shima Salleh October 22, 2013
ibu dia pun tak pandang kamera jugak hehehehe
nea lopah nea lopah October 22, 2013
alisya cntik kebaya..pose model mana tgk kamera mama. hehe
DYatie DYatie October 22, 2013
Amboi serius nya muka alisha. Heee.
QasehnyaRania QasehnyaRania October 22, 2013
su suka amik gambar berlatarbelakangkan poko2 hijau. hihi

cun2 belaka 3 beranak ni
fieda fieda October 22, 2013
amboi alisha..mcm mak datin uuu
Haryati Faizal Haryati Faizal October 22, 2013
pandai alisha posing ye...
Fiza Rahman Fiza Rahman October 22, 2013
Comelnya anak dara berkebaya.
azizah :) azizah :) October 22, 2013
comel semuanya kak.. :)
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha October 23, 2013
alisha bukan sombong la makcik!..itu namanya bergaya...mcm model amik gmbr =P
Mimi Azirah Mimi Azirah October 28, 2013
cantik alisha pakai kebaya