Alisha beraksi macam model


Ada sape2 mencari model pakaian kanak2 tak.. Ni haa Alisha ada.. hahha.. Takda maknanya.. Alisha ni kalau depan kami, bolehlah bergaya tak kalah macam model tapi kalau depan orang, jangan harap.. duk bertempek je sebelah saya.. suara pun tak keluar.. Tak caye tanya SUE @ IBU SYAWAL & IZZ.. Rasanya dia tak dapat dengar pun suara si Alisha ni time jumpa haritu.. (",)

U all jangan fokus pemandangan belakang Alisha tau... FOKUS KAT ALISHA je... Nampak tak Alisha tu.. bukan main lagi bergaya.. Semalam, saya dapat bungkusan dari YANA, hadiah baju untuk Alisha & Aqilah... Alisha bukan main suka duk ulang cakap cantik... Tengah2 saya ambik gambar dia, dia boleh g ambik rantai yang dia dapat hadiah dari BUTIK COMEL COLLECTION pastu dia terus posing macam gambar dekat atas tu...

Dengan kaki bersilangnya.. dengan badan dilentikkannya.. dengan mata tak tengok kameranya.. dengan bibir dia yang seksinya.. Amboiii.. tak nak kalah macam model.. hihii.. Umur baru 3 tahun tapi gaya macam dah sekolah.. Baju yang Yana bagi ni memang cantik.. Thanks sangat2 tau Yana.. Alisha suka sangat.. Saya pun suka.. Nampak anak dara saya ni makin cantik plak pakai baju yang Yana bagi ni.. muahahhah
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 24 comments.. read them below or add one }

Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 28, 2013
Amboi anak dara ni... hihi..bagus ni..kembangkan kemahiran diri....tingatkan keyakinan
syawalsimpsons syawalsimpsons October 28, 2013
yee alisha mmg susah nak dengar sore dier..sampai sue panggil2 N cakap ngan dier pon tak mo jugak..melekat belakang ibu dier yee...kikiki..bebudak pompuan ni cepat..lagi2 bab pose2 ni kan
Nurullai Abdullah Nurullai Abdullah October 28, 2013
Selamat pagi kak ina, catwalk nampak Alisha tu... Hihi ada bakat Alisha ni kak, boleh jadi model beso nt...
UmmiAbi UmmiAbi October 28, 2013
Amboi.....cntiknya...
Ainim Suju Ainim Suju October 28, 2013
pandai alisha, kecik2 dah pandai posing
Maria Firdz Maria Firdz October 28, 2013
pndai dia bergaya... :)
nita nita October 28, 2013
amboi..cantiknya dia ^_^
Sweetmama Sweetmama October 28, 2013
wah gaya tu mmg dh ada..
bdk2 skrg mmg dgn sendirinya pandai bergaya..
lizz lizz October 28, 2013
cantik sangat bajunyer tu kena lak tu ngan rantai tu...siap bersilang kaki tu...
Jue a.k.a Ibu 2F Jue a.k.a Ibu 2F October 28, 2013
gaya mcm model dah nie...
comel u...
Mimi Azirah Mimi Azirah October 28, 2013
hahaha...gelak guling2 sy tgk gaya alisha nih..kemain die...
Izan Ishak Izan Ishak October 28, 2013
wahhh... gaya model cilik mmg terserlah betul! kaki silang yg tak menahan tu.

k.izan suka tgk baju tu sbb kombinasi biru pink! mmg cantik sgt n padan dgn alisha.
Haryati Faizal Haryati Faizal October 28, 2013
amboi comeinye dia....pandai silang kaki ye serupa model
Deqla Manjew Deqla Manjew October 28, 2013
amboihhh... kaki bersilang..kalah model dah tu... hihi
Masya Masya October 28, 2013
pesen amir btllah alisha ni .. amir pun pemalu mcm tu klu dgn org yg dia tak kenal huhuhuhu .. ssh nak berckp...

comellah alisha mengayakan baju ni sy tersenyum² dpn pc tgk tau...
Fiza Rahman Fiza Rahman October 28, 2013
Amboiii...bergaya habis ni.
azizah :) azizah :) October 28, 2013
da jumpa yer kak hadiah pemberian sape.hehehe

cantiknya warna bju ni..kena gan alisha
shahdiana shahdiana October 28, 2013
cantik alisha ...nmpak dah besar sgt rupanya...lega hati bju tu muat tuk alisha..aqilah punya gambar mana ina..x sesuai kot bju ngn aqilah ker
Cik Nur™ Cik Nur™ October 28, 2013
wahh..pandainya dia.. :)
jaakechik jaakechik October 29, 2013
wallahhh siap silang kaki lagi tuh... cam org besar lagaknya... hihihi.. tapi kan, si alisha ni cantik esok2 ni.. percaya laaa... mesti jadi rebutan... ngee!
Shima Salleh Shima Salleh October 30, 2013
peeeewitttttttttttttttttt hihihihi
Puan Kutu Puan Kutu October 31, 2013
setuju alisha mmg jenis pemalu tak ingat.dua kali jumpa rasa macam tak pernah dengar suara dia gak.hehe

nice colour baju tu,kena dengan alisha..:)