Muka orang baru bangun tidur..


Wajah Aqilah bangun tidur masa ngam2 hari lahir dia yang pertama @ 22/10/2013.. Kira ni muka orang umur setahun la.. hihii... Suka tengok rambut Aqilah ni lurus.. Tapi dalam gambar ni kusut masai la sikit.. Btw, memang ketika saya mengandungkan anak2 saya, saya memang dah berangan nak rambut mereka macam sekarang.. Alisha rambut lurus bahagian atas & curly bahagian bawah.. Aqilah rambut lurus... 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 18 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons October 30, 2013
nampak muka org baru bangun tido ni
lizz lizz October 30, 2013
muka bangun tdo pun comel akilah ni tau...
ina saya dah dapat buku tu tq...cantik n cute adik happpy biler dapat hadiah tu...hari tu bizi outstation lupa nak bagitau ina...sorry ek...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI October 30, 2013
bru bgun pun tetap comel..hihih
Mrs Velentine Mrs Velentine October 30, 2013
tetap comel..HBB aqilah..lama auntie tak datang..u are so cute...
Mrs Velentine Mrs Velentine October 30, 2013
done nestle,sunsilk & inti
Shima Salleh Shima Salleh October 30, 2013
mucuk masham budak bangun tido la sedap dicium hihihi
Fiza Rahman Fiza Rahman October 30, 2013
Muka baru bangun tido pon comel.
Dylla Abas Dylla Abas October 30, 2013
muka takde perasaan..huhu >_<
Mimi Azirah Mimi Azirah October 30, 2013
untung kak ina pe yg kak ina nak mesti dpt
aizamia3 aizamia3 October 30, 2013
tetap comel walaupun baru bangun tidur.
Deqla Manjew Deqla Manjew October 30, 2013
comel je muka baru bgn tdo.. mata tu mcm pakai mekap..hihi
Haryati Faizal Haryati Faizal October 30, 2013
besar dh ye, sat je dah setahun
Cik Nur™ Cik Nur™ October 30, 2013
tercengang aqila pagi2 dah kena amik gambar dengan ibu kan...
Puan Kutu Puan Kutu October 31, 2013
muka asli anak dara setahun la ni..comel sgt muka aqilah baru bangun tidur