Lagi sempit lagi suka

Aqilah memang suka tempat2 sempit cam bawah meja ni haa... Nak lagi hebat bawah katil.. Kalau hilang, carilah bawah katil.. Adik masuk, kakak follow.. Ibu menjerit suruh keluar...

Tengoklah Aqilah ni.. dekat depan ni boleh keluar tapi nak jugak lalu kot celah kerusi tu ha...


Sempat lagi mengendap ibu dia.. hihii

Bila Aqilah nampak saya ambik gambar, terus nak masuk semula bawah meja... Bukannya besar pun ruang tu u all.. kan ke ada kerusi kat situ.. tapi nak jugak lalu ikut situ...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons October 30, 2013
nak lalu laluan mencabar ni
Joanna Yunus Joanna Yunus October 30, 2013
macam sumaiyyah dulu, sampai sekarang sebenarnya kalau kena marah kalau boleh nak disorok badan di dalam almari... tak sedar dah besar
Mimi Azirah Mimi Azirah October 30, 2013
hahaha..aqilah dh knp....tpt sempit gak die nk lalu....
Deqla Manjew Deqla Manjew October 30, 2013
haha.. aqilah suka main sorok2 yer..
Haryati Faizal Haryati Faizal October 30, 2013
cerdiknya dia hihi...pandai main nyorok2
Fiza Rahman Fiza Rahman October 30, 2013
Hehehe...tak perasan plak si aqilah ada kat celah tu ☺☺

http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com/2013/10/tangan-yang-memberi-lebih-baik-dari.html
Aju Mohit Aju Mohit October 30, 2013
amboih tajuk mama aqilah ni hihi, ada je aktiviti dia ye
lizz lizz October 30, 2013
Kelakar tau akilah ni geram auntie nengok...
Cik Nur™ Cik Nur™ October 30, 2013
bagi dia tempat sempit tu, kira besar...sbb dia pun kecik molek je..hehehe
azizah :) azizah :) October 30, 2013
budak bijakk ni..geram betol!
Puan Kutu Puan Kutu October 31, 2013
budak mmg suka tempat sempit.yg sempit tu la adventure.hehe

byk betul hasil karya agung dekat dinding n kerusi,sapa punya kerja la tu..haha
Sylarius Yusof Sylarius Yusof November 01, 2013
Kat celah-celah tu jugak yang dicarinya nak lepak. Bebudak ni kadang memusing kita mencari kat rumah tak jumpa, alih-alih kat tempat yang terselit tu jugak yang dia duduk. Hahaha