Tempat favorite Aqilah bermain

Masuk bawah meja ke.. bawah katil ke.. memang Aqilah suka sangat...


Time ni Aqilah ajak kakak dia main.. yang tak menahan tu, ajak main bawah meja.. hihii


Nasib dia ajak main bawah meja.. Kalau main bawah katil lagi haru.. Ohya, tau tak, kepala Aqilah sampai merah duk terhantuk meja time nak keluar... tapi bukan merah sebab sakit..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 20 comments.. read them below or add one }

Cho Zila Cho Zila October 02, 2013
nak buat camnerkan dah situjer dia suka.. sabojerler..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 02, 2013
adoi cukup suke la dier main kat bawah2 ni yee
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI October 02, 2013
amin..

sonok port dia main ya..
Dylla Abas Dylla Abas October 02, 2013
aduyai Aqilah oiii...xde ke tmpt lain awk nak main..nasib baik comel lagi..muat la dok bawah meja tu kan >_<
Ainim Suju Ainim Suju October 02, 2013
sukanya dia main bawah meja ya..nasib kecik lagi..hehehe
QueeN TerataI QueeN TerataI October 02, 2013
awatlah suka sgt main bawah meja.. kan ke sempit tu syg oiii.. hehehe
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi October 02, 2013
saya rasa semua budak suka main bawah meja,anak saya pun dah besar 3 tahun pun main bawah meja jugak...apalah seronoknya duk bawah meja tu ye..hehehe
JunAina JunAina October 02, 2013
Dia kecik tak apalah merangkak je bawah meja kaka dah besar jenuhlah nak main2 kat situ.
Ema Johari Ema Johari October 02, 2013
seronok sangat dia bermain bawah meja
lizz lizz October 02, 2013
tempat fav bawah meja tu..kemainkan kusyuk benar nampaknyer tu...
Haryati Faizal Haryati Faizal October 02, 2013
mcm main pondok2 pulak ye...
D Yatie D Yatie October 02, 2013
Hihi. Budak2 suka nk explore kwsn sempit gini. Adeh!
Deqla Manjew Deqla Manjew October 02, 2013
hahhaha.. segala ceruk dia suka terjah ye.. aqilah..aqilah.. comei je perangai dia..
azizah :) azizah :) October 02, 2013
memang tempat strategik aqilah bermain..hee jgn main nyorok2 yer nak..
Mrs Velentine Mrs Velentine October 02, 2013
menarik fevret place aqilah ni
Cik Nur™ Cik Nur™ October 02, 2013
mcm main pondok2 je.. :)
fieda fieda October 03, 2013
geram tgk..comey jer..
QasehnyaRania QasehnyaRania October 05, 2013
apa yg best main bawah meja tu aqilah.. hihi
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 06, 2013
tempat2 yg sempit juga jadi pilihan...sama ngan qalief