Pengumuman Mini Giveaway #18


Seperti yang saya cakap bulan lepas, bulan ni akan ada 2 MINI GIVEAWAY kan.. 1 awal bulan, 1 akhir bulan.. ganti yang bulan 8 punya... So, saya nak buat pengumuman MINI GIVEAWAY #18, saya akan anjurkan esok @ 07/10/2013 dari pukul 7 pagi hingga 12 tengah malam... Hadiah seperti gambar dekat atas.. BUKU PESANAN UNTUK PARA IBU BAPA MENANGANI MASALAH ANAK NAKAL...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 06, 2013
wah menarik la buku itu...nak join tp kalu xmenang nk g cari jugak satu
Ibu Lala Ibu Lala October 06, 2013
Nak join. Kena letak reminder ni.
shahdiana shahdiana October 06, 2013
oh..belum start lagi rupanya..ingat kan dah nak buat pengumuman tuk pemenangnya...hehehe...esok baru start rupanya...esok yana join ye...rasa macam buku tu sesueii sangat tuk yana...hahahah...kalau ada rezeki...amin....
jaakechik jaakechik October 06, 2013
bagus k.ina ni selalu buat GA utk readers, chaiyok2x...
Si Matatajam Si Matatajam October 07, 2013
Mmg Bagus sgt la buku ni.. Nak..nak nak..
lizz lizz October 07, 2013
ok nak join jugak...
Deqla Manjew Deqla Manjew October 07, 2013
owh esok ye.. nk join gak.. ada anak atau x..boleh simpan buku ni utk panduan 1 hari nanti .. kan kan... ;)
WanitaMustanir WanitaMustanir October 07, 2013
Salam, kak ina.

Nak tanya. Aritu shira ada menang MINI GIVEAWAY #17. Shira tak tahu bila akak akan pos atau dah pos?

Saja nak tahulah. ;)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN October 07, 2013
@WanitaMustanir

W'salam..

eh, x dapt ek komen akak dkt blog... btw, akak dah pos ari ahad.. normal pos... :)