Buat pertama kalinya Aqilah jejak pasir


Pada 15/10/2013 @ Hari raya haji baru2 ni, buat pertama kalinya Aqilah berjalan atas pasir.. Dekat umah arwah moyang dia.. Bukan main seronok dapat pijak pasir.. Mula2 pijak tu, dia macam pelik gak.. siap sentuh dengan tangan.. hihii.. Yela, selama ni dia hanya kenal simen je kan.. kalau kat jalan plak semuanya ber tar.. dekat kampungla baru anak2 saya ni kenal pasir...

Tau tak, yang dua pupu dorang semuanya main pasir tau.. tapi anak2 saya ni tak reti pun.. Anak sepupu saya siap tanya Alisha kenapa Alisha tak nak main dengan dia.. Alahaiii.. padahal Alisha tak reti nak main pasir.. Ni lah kekurangan anak2 yang duk bandar.. Kalau saya dulu, dah main masak2.. siap masak pasir tu konon2 nasi.. daun tu pulak jadi ikan.. hahha

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 11 comments.. read them below or add one }

QasehnyaRania QasehnyaRania October 29, 2013
lepas ni kena ajak ibu pi pantai sokmo ye aqilah.. hihi.boleh main pasir..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 29, 2013
ya betoi sokong ina...dolu kiter mmg buat pasir macam nasi kan..kikikki..teringat je..tapi budak sekarang ni tak boleh nak berpasir2 sgt kan...kang ada yang tak sihat nnt
Puan Mell Puan Mell October 29, 2013
hehehe.. dulu2 kita main pasir no satu kann..
Mimi Azirah Mimi Azirah October 29, 2013
hehehe...xpe kak..sy nih nsb baik la umah org tua kat pantai..xdela ank2 sy pelik sgt..
Cik Nur™ Cik Nur™ October 29, 2013
hehehe....kenangan main pasir dulu2 mmg best lah...tempurung jadi periuk..heheh
caliph shuriken caliph shuriken October 30, 2013
ye laa kn.. budak2 skrg reti main game kt hset & tablet jaa, hikk...
lizz lizz October 30, 2013
kemain seronokla dier dapat main pasir yek...jangan masuk mulut sudah yer akilah...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI October 30, 2013
hihi.tkpe.t dah biasa dia main..
Haryati Faizal Haryati Faizal October 30, 2013
lain pulak ngan anak yati, klu balik kg mang jadi jakun, klu bley semua dia nak main... pasir tu jan kiralah... jenuh dok pesan jan main
azizah :) azizah :) October 30, 2013
takpe... biasakan dia kak.. t leh mandi laut..heeee
Puan Kutu Puan Kutu October 31, 2013
haha bebudak bandar jakun..aiman pulak masa kecik jenis penggeli.sekali tu kt rumah suami adik ipar dia boleh ginjat kaki geli kotor sbb rumah org tu berpasir..sabo jer la!