Bibir Aqilah berdarah


Sian Aqilah... hari Sabtu baru ni, entah macamana Aqilah boleh terjatuh kene Alisha yang masa tu tengah tidur... Bila abah dia ambik, tengok2 mulut Aqilah dah berdarah... ya Allah.. sian sungguh.. menangis Aqilah... saya cepat2 basuh & ambik ais tekap dekat bibir Aqilah tu.. Nasib darah cepat berhenti..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 18 comments.. read them below or add one }

aizamia3 aizamia3 October 14, 2013
alololo.. ciannya kat dia..
Moga cepat sembuh hendakNYA.
Ainim Suju Ainim Suju October 14, 2013
alahai..kesiannya aqilah. semoga cepat sembuh luka tu ya
Hani Fadhlina Abdul Rahman Hani Fadhlina Abdul Rahman October 14, 2013
Nape plak tu ... ?? Sian nyer ...
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra October 14, 2013
mesti sakit kan akak, kita yg dewasa ni klu bibir luka pun sakit bagai nak rak, ni kan budak2..huhu..
Shima Salleh Shima Salleh October 14, 2013
Memang kesian kan.. tp dah bangun tido anak ni dah lupa sakit dia :) Mcm afiq hr tu tp rupanya bibirnya berparut jugak sikit... dan ada tragedi lagi yg berlaku nanti shima kongsi diblog :)
Mimi Azirah Mimi Azirah October 15, 2013
Alahai sian aqilah bibir luka..pedih tuh..adehhh
Cik Nur™ Cik Nur™ October 16, 2013
aloo..siannya..mesti pedihkan..
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah October 17, 2013
kene cek selalu.. takut nantu jadi ulser.. sebelum ni ufairah pernah kene.. luke dekat dalam bibir belah bawah.. last2 jadi ulser.. da demam anak saye tu..
Masya Masya October 18, 2013
kesiannya.. amir pun pernah kene masa mula² belajar berjalan dulu.. risau sy berparut.. sy belikan jelly alovera.. alhamdulillah.. hilang dan tak berparut..
Sweetmama Sweetmama October 20, 2013
aduihai siannya aqilah,
k.eija yg tgk ni plk rasa nyilu tgk bibir dia pecah n berdarah, mesti sakit nak makan nnti..
hope aqilah cepat sembuh..
Nora Karim Nora Karim October 22, 2013
ouch... sakitnya... huhuhu
Deqla Manjew Deqla Manjew October 22, 2013
aduhh.. sakitnye.. deqla lak rasa ngeri..kesiannya.. mesti mkn pun pedih je rasa.. moga cpt sembuh ye aqilah..