Gaya menulis macam orang dah teror

Semalam saya duk la mengemas kain baju dalam bilik tu haa... Si Alisha ni pun, sibuk nak duk dalam bilik jugak...


Tapi yang bagus tu, dengan penuh semangat ambik buku menulis... siap menulis sambil baring... gaya macam dah teror sangat.. hihiii


Tak sempat saya nak pasang cadar... bagi laluan dekat anak dara ni menulis jap sambil saya melipat baju.. (",)


Tulisan masih belum cantik.. ada bengkang bengkok lagi... takpa, baru umur 3 tahun... lagi 3 tahun baru nak masuk tadika kan.... ada masa lagi tu nak bagi tulisan cantik.. belajar dekat rumah dulu yer... (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 23 comments.. read them below or add one }

Joanna Yunus Joanna Yunus October 02, 2013
Berusaha itu tangga kejayaan In Sha Allah
Mama Adam Mama Adam October 02, 2013
Amboi! Mmg bergaya betul!
Ema Johari Ema Johari October 02, 2013
lama-lama alisha akan pandai menulis dgn baik
BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN October 02, 2013
assalam, amboi! rajin belajar yer, nanti cepat pandai...
JunAina JunAina October 02, 2013
Anak perempuan ni minat dia lain sikit dari anak lelaki... Rajinnya dia dok menulis...
lizz lizz October 02, 2013
rajinnyer anak dara auntie ni menulis...gaya tu yang tak menahan...
Haryati Faizal Haryati Faizal October 02, 2013
takpe lama2 cantiklah tu tulisan dia...
Naz Naz October 02, 2013
semangat tu penting
Deqla Manjew Deqla Manjew October 02, 2013
amboii.. mmg ada gaya la alisha.. baring2 pun boleh.. hihi
azizah :) azizah :) October 02, 2013
cerdikkk! takpe cikgu yg terbaik adalah ibubapa itu sendiri :)
Cik Nur™ Cik Nur™ October 02, 2013
Lama2 nanti mesti cantik tulisan dia..

nanti masuk tadika, cikgu spun terkejut tgk tulisan Alisha cantik.. :)
Azi Azi October 03, 2013
kemain lagi alisha.. dah mcm org dewasa dah
fieda fieda October 03, 2013
ok la tu ina ..bru 3 tahun kan..
Maria Firdz Maria Firdz October 03, 2013
jgn amalkan.. tak bgus utk kesihatan mata ea.. hehe
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 06, 2013
lama2 nanti alisha mesti pandai menulis