Dulu takut, sekarang...

Dulu saya pernah gtau u all yang anak solehah saya ni takut dengar bunyi vakum kan.. Itu dulu.. Sekarang u all tahu apa jadi... Time saya sibuk nak vakum, dia boleh g tolak vakum tu.. vakum kan ada tayar.. so, berjalanla vakum tu.. ingat kete tolak ke apa budak ni...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 12 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons October 29, 2013
dah berani dah dier sekarang..yeaayyy aqilah kuat
Ann Ishak Ann Ishak October 29, 2013
bagus, ada ciri2 boleh tolong ibu nanti ni :)
Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 29, 2013
Haaa..takut dah kurang ye.. nazif pula dr dulu samoai sekarang mmg suka main vakum..menyebuk je dia masa papa kemas rumah..
Haryati Faizal Haryati Faizal October 29, 2013
dia dah biasa dengar bunyi vakum la tu...tak takut dah...
Cik Nur™ Cik Nur™ October 29, 2013
skarang dah berani yea..hehehe
caliph shuriken caliph shuriken October 30, 2013
sy aritu dok plan jgak nk beli vacuum saiz cmtu, huh...
Puan Kutu Puan Kutu October 31, 2013
mula2 sementara nk biasakan diri dengan bunyi tu je takut..kata org tak kenal maka tak cinta.haha