Subang Alisha yang paling mahal... (^_^)

Anak2  yang sedang membesar ni, perangai mereka, sentiasa hiburkan kita.. hihii... Macam si alisha ni tadi, saya duk dalam bilik, sekali dia datang dekat saya tersengih2 tunjuk subang @ pengepit baju dekat telinga dia tu... hahahaaa


 Lepas tu siap cakap "Opah" sambil pegang pengepit tu... Maksudnya, dia nak bagitahu, pengepit tu opah punyalah.. hihii..


Time opah dia pergi kerja, habis barang opah dia main, time opah ada dekat rumah, takut kena marah... hahhahah.. Tapi yang heran tu, mana dia dapat idea nak letak benda alah tu macam tu.. hihii


{ 60 comments.. read them below or add one }

♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ November 28, 2012
hehehe.. mahal! :p
ade2 je gaya alisha ni la.. hiih
N i e Z a N i e Z a November 28, 2012
hehehehhe..bijak tol...
Masya Masya November 28, 2012
hahaha,, nasib baik x diletaknya kat hidung.. mau terlebih mancung...
Riena Haiqal Riena Haiqal November 28, 2012
Mahal tu subang Alisha... Rasa nak Pinjam juga.. Hehehehehe hey Ada jer keja dia
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha November 28, 2012
mahal sungguh ne....dri mana tah dia dapat idea.hahaha
mama aryan mama aryan November 28, 2012
mahal betul subang alisha ye..hehe
acik pun ada subang mcm ni masa kecik2 dulu
nanakimie nanakimie November 28, 2012
hehe.....tersengih lagi alisha:) nk mintak opah subang ke tu^-^
izfanora izfanora November 28, 2012
comelnyer alisha ! bulu mata dia melentik sgt.. geram !

pandai dia aplikasikan barang dengan imaginasi dia.. gud gurl.. :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief November 28, 2012
uishhhh mahal beno subang alisha hahaha..banyak akal budak ni...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief November 28, 2012
done standard chatered n colgate
Ibu Lala Ibu Lala November 28, 2012
ha ha ha..kelakar je. semangat nak baca td. bila bukak entry ni, tgk gambar pun dah tau...
fiza fiza November 28, 2012
Cantik subang alisha ☺☺
Mimie Mimie November 28, 2012
mahal nih kak ina...xleh gadai...hahaha
Deqla manjew Deqla manjew November 28, 2012
mmg mahal ni..x sggp kite nk pakai, dia sorg je yg mahal..ekslusif bebenor..hahaha... tp nape pakai kat rambut tu haa...
Cikgu Ma Cikgu Ma November 28, 2012
original set ni kak...x jumpa di kedai emas..hehe
ShimaSalleh ShimaSalleh November 28, 2012
comel je buat mulut gitu hihihi...
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P November 28, 2012
cantik nya bibir Alisha ! eee, banyak akai kamu ni :)
Bui Junaidi Bui Junaidi November 28, 2012
HAHAHA..COMEL SUNGGUH...
Kesuma Angsana Kesuma Angsana November 28, 2012
sama dgn peel sibongsu KA tu hehehe
Kakzakie Kakzakie November 28, 2012
Ada-ada je kerja dia ye. Mesti ada nampak org lain buat ni:)
Zie Zie November 28, 2012
alahai comeynya dia...
azlia azlia November 28, 2012
he..he..comel lak tu..
wan nurul hezrina wan nurul hezrina November 28, 2012
hahahaha yang mahal tuh bukan subanglah tapi mahal tang bulu mata n mulut2..hikhik..
wan nurul hezrina wan nurul hezrina November 28, 2012
datang lawat ina n anak2 tersayang..salam petang rabu..hehe
Azi Azi November 28, 2012
tapi alisha silap match kot... lain2 tu colournya.. hahahha... berapa ribu tu alisha...
Mrs Lurve Mrs Lurve November 28, 2012
kalo anak buah sy takut nie, pegang je ngusik diorg dh lari..sakit kot
intanfirdaus247 intanfirdaus247 November 28, 2012
mahalnya subang Alisha..hahaha..bak auntie intan satu leh..haha..ni mak dia pakaikan ke:p
Dylla Abas Dylla Abas November 28, 2012
kemain lg b'gaya si Alisha ni dgn penyepit baju tu ye..huhu :p
syiela syiela November 28, 2012
hehehhe.. mahalnya subang dia.. takut pulak tengok bila besar dari telinga
Nida Mohd Nida Mohd November 28, 2012
ahahaha...mahal tu..comel je Alisha
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat November 28, 2012
hihihi dah jadi subang tergantung jer...
sal ya sal ya November 28, 2012
akak masa kecik dolu2 pun suka sgt pakai sepit kat telinga.
Cik Nur Cik Nur November 28, 2012
hehehehe..kita dulu pun penah buat mcm ni kan...

tgk alisha teringat kecik2 dulu..hihihih
NoEn NoEn November 28, 2012
cantik bangat itu subang...hehe
Si Matatajam Si Matatajam November 28, 2012
Seronok tgk gelagat anak2 ni..pandai Alisha bergaya ngan Subang tu yek,hi hi mmg mahal tu.. Ha ha
eita eita November 28, 2012
ni mau beribu haga nyer...
hahahaha...
NORSHAHFEZA HAMSAN NORSHAHFEZA HAMSAN November 28, 2012
hahah alahai comelnye kamu alisha,hahaha...xsakit ke tu?heheh saye penah try tetarik kt rambut sakit tau
iietamalek iietamalek November 28, 2012
Mahal tu..hehe..kalerkaler gitu..fesyen la kirenyer tue..hehe
Shasha Yacob Shasha Yacob November 28, 2012
hamboii, mahal anting anting dia. haha
NaZiRaH... NaZiRaH... November 28, 2012
nak gelak besar boleh? hahahaha
tgk gambar dekat dashboard pun saya dah tergelak sorang2...anak2 memang penghibur hati...;-)
Nora Karim Nora Karim November 28, 2012
hahahah alisha... alisha... ^_^
Dayana Bahar Dayana Bahar November 29, 2012
Orang kedai pun leh pngsan tgk subang mcm ni...
azizah :) azizah :) November 29, 2012
eeee comel alisha.. makin besar makin bijak n matang dah...
DuNia KeBaHaGiaaNKu....... DuNia KeBaHaGiaaNKu....... November 29, 2012
aiman suka kepit dkt telinga tue.....hahaha pastu dok jerit2.....kelakar,.....comelnyer alisha....
Myra Jay Myra Jay November 29, 2012
Hheee, cantik Subang Alisha :D
Myra Jay Myra Jay November 29, 2012
Oh ya Ina, masa myra singgah ni takdak pulak dok menari-nari, takpa satgi myra masuk lain ye :D
ayut ayut November 29, 2012
mesti alisha tgk tv org pkai anting2x yg besor2x tu kan..hihihi :p
emma emma November 29, 2012
hehehe.. pulak tu elok je Alisha senyum ngan "subang mahal" die tu :)
~emi~ ~emi~ November 29, 2012
Hehe comelnya guna penyepit baju..
deno deno November 30, 2012
anak buah deno bukan takat kepit telinga.. habis dgn baju dia kepit
9n0L4 9n0L4 December 04, 2012
hehe. agknye die tgk drama tv takkkkk. nasib baik buat subang, kalau buat brooch? mane nak kepit tu. :)