Tengah main2 pun boleh terlena... (",)


Ni cerita yang dah agak basi... maklumlah banyak sangat entry nak buat.. hihii.. *poyo jerkk... Actually, time ni alisha tengah main dekat meja dia tu.. dia duk koyak plastik yang balut meja tu... tengah2 syok dia koyak, boleh pulak dia terlena... hahahha...

Sian pulak tengok gaya anak dara saya ni terlena berlapikkan meja... Macam ni lah alisha... sejak berhenti menyusu badan, dia tak kisah tidur mana.. janji mengantuk, terus terlena... (",) Ada satu hari tu, alisha ni tengah menulis dekat meja jepun.. kira alisha duduk atas kerusi lah kan... Tengah2 ralik dia menulis, sekali saya pusing, dia dah terlena berlapikkan lengan dia atas meja... siap tersengguk2 lak tu.. hihi


{ 56 comments.. read them below or add one }

lynn kamarul lynn kamarul October 11, 2012
hik hik boleh alisha tertidur masa sedang main. ni penat sgt kot ina
lynn kamarul lynn kamarul October 11, 2012
hik hik boleh alisha tertidur masa sedang main. ni penat sgt kot ina
Mira Adzlia Mira Adzlia October 11, 2012
budak2 cmtu la kak..dlu, mse adik spupu sy kcik, dier pnah ttido mse tgh mkn ayam...xthn gelakkan dier..psl mata pejam..tgn dok pegang tulang ayam tu..hihi
izan mama mia izan mama mia October 11, 2012
hihihi....terlentuk sudah..
AINI CHE DIN AINI CHE DIN October 11, 2012
alalala...comeinya alisha tdo..
akilla ibrahim akilla ibrahim October 11, 2012
penat sangatlah tu.agaknya sebelum ni dia mmg dah mengantuk tapi tahan mata dia, pastu bila dah mengantuk sgt2 kat mana2 pun ok je nak tidur.elok je alisha tidur kat tengah2 tu. :)
kak tini (umialya) kak tini (umialya) October 11, 2012
sian main sorang2, jemu kot, xper tak lama lg alisha dapat bb barukan!!!
Mrs Velentine Mrs Velentine October 11, 2012
comelnye..mmg penat sgt dh ni..
Deqla manjew Deqla manjew October 11, 2012
hahahah..mcm2 ragam ank awak yg comel ni...boleh lak tdo ats meja yg terlangkop cam tu...haha
azizah :) azizah :) October 11, 2012
alahai kesiannya alisha ni.. mmg penat sgt sampai tertidur..
ct cheery ct cheery October 11, 2012
budak mcm ni t besar kuat bekerja..hehe
Kakzakie Kakzakie October 11, 2012
Bagus tak banyak kerenah boleh tidur. Tak payah susah-susah dah pandai bawa diri..
Nurul Husna Nurul Husna October 11, 2012
alahai...mengantuk sgt tu..akak kena simpan gambar ni utk tunjuk kat alisha bila dia dah besar nanti..hehehe
Falsya Falsya October 11, 2012
Itu mcm pun boleh kah..hahahahaha
Joanna Yunus Joanna Yunus October 11, 2012
teringat Qayyum dulu, dia bleh main kereta siap buat bunyi lagi vromm...vrommm... lepas tu diam je bila akak tengok dah tidur
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna October 11, 2012
alahai..penat sampai camtu sekali.. hehehe..
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ October 11, 2012
salam Ina...Ala,dah penat sgt main,tu yg trtido kat meja mainan dia tu.
Comel jer Alisha tidur :D
Anum Shukri Anum Shukri October 11, 2012
alahai..boleh pulak tertido beralas kan meja ya penat sangat tu..
Anum Shukri Anum Shukri October 11, 2012
alahai..boleh pulak tertido beralas kan meja ya penat sangat tu..
adyna adyna October 11, 2012
ala ciannye..sama ngan amni je..main2 bawah meja tup2 tido bawah meja hehehe
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha October 11, 2012
uwaaa...ciannya.penat study alisha ne..
maya amir maya amir October 11, 2012
hehehe... sama dgn si airell..tgh main2 bawah meja, tibe2 terlelap bwh meja tu jugak..hehehe
permatabiru permatabiru October 11, 2012
letih sgt la tu..kat mn2 pun leh je tertido..hihi
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey October 11, 2012
mudahnye Alisha tidur. kat mane2 pun leh lentok asal ngntuk :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 11, 2012
senangnyer alisha lena xkisah kt mn2 pn...sian nampak dia tido kt situ letih sgt kot
Si Matatajam Si Matatajam October 11, 2012
Penat sangat la tu..bebudak ni kalau dah letih kat mana2 pun bleh landing hi hi...
Si Matatajam Si Matatajam October 11, 2012
M klik2 Nuff kat bawah ni yek
ros_reeza ros_reeza October 11, 2012
sian la kat Alisha.. sampai tertido.. huhu
PinkUmmi PinkUmmi October 11, 2012
penat sgt la tuh...huhuhu
Yana Libra Yana Libra October 11, 2012
kat situ pun jadi ye kak~ :)

mmg normal eh?
mama aryan mama aryan October 11, 2012
alolo..sian dia bole lak tertido kat meja mcm tu
Bui Junaidi Bui Junaidi October 11, 2012
BUDAK2 MCM TU LAH,KALAU DH TERLALU LETIH,DEKAT MANA2 PUN BOLEH LAYAN MATA..^_^
NoEn NoEn October 11, 2012
ALOLO...SIAN DIA TIDO KAT MEJA
Cinta Misteri Cinta Misteri October 11, 2012
IhìkK..biasanya CiM tetido bralaskn buku, ni tk. Msti meja tu tmpt dia meluahkn perasaan..
Myra Jay Myra Jay October 11, 2012
Ala siannya, celah meja jadi port nak tidur :)
Pandai berdikari ni nanti :D
fieda fieda October 11, 2012
olololo...sian dia..ngantuk sgt la tu..sng betul la anak dara sorang ni tido ye..
fieda fieda October 11, 2012
done nuffnang x...

ina..tahniah ye sb entry berbayar tu berjaya..ina mmg boleh buat dan pandai tarik org..tu yg org berkenan sgt tu kat blog ina ni..brp ye dia bayar utk buat entry..cayalah...kak fieda dh bgtau awal2 kat org2 yg letak banner tu yg bulan nov ni atart bayar..tak tau la tu dorang nk sambung or tak..
Ema Blog Ema Blog October 11, 2012
kepanatan sangat lah tu...
ayut ayut October 11, 2012
bolehlah tu alisha...penat sgt gaya yer dah tu :)
iietamalek iietamalek October 11, 2012
Ya ampun alisha..penat sgt le tu smpi tetido kat situ..hehe
lizz lizz October 11, 2012
ololo comelnyer dier...siap tdo kat meja lagik yer...penat sangat la tu..kot
eita eita October 11, 2012
bahaya nyer alisha tido....
sal ya sal ya October 11, 2012
mengantuk snagat la tu.
Mama Adam Mama Adam October 12, 2012
Senangnya tidur... Syukur!
shidaR shidaR October 12, 2012
budak2 tdo mmg comel sya pun geram hehee :)
emma emma October 12, 2012
Alahai senangnye Alisha tido.. Bile Intan dah bsalin nnt pun tak risau kan sebab Alisha boleh tido sendiri.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 13, 2012
hoho.. atas meja pun leh landing tido eh.. >_<
Cik Nur Cik Nur October 13, 2012
alololo..sian lak nur tgk.
Haryati Faizal Haryati Faizal October 13, 2012
hihi...comelnye dia tido camtu....
Ummu Muhammad Ummu Muhammad October 14, 2012
haha penat sgtlah tu kakak ;)
Nora Karim Nora Karim October 15, 2012
ala... kesiannya.. mesti sakit tu... huhu
wan nurul hezrina wan nurul hezrina October 17, 2012
merahpun kalu penat mmg tido dimana2.sofia mesti nak tido bawak ketiak baru boleh tido
9n0L4 9n0L4 October 31, 2012
hihi. kat mane mane pun die boleh lena ehhh. tak kiesah di bawa jln ni. ;)