Beraya ke rumah blogger

Hari Sabtu baru ni kami pergi ke rumah muni @ Puan kutu.. tujuannya nak beraya di samping nak tengok baby Afia.. Sejak lahir, ni baru berkesempatan nak tengok.. (",) Ohya, ini adalah pertemuan kali kedua kami tau.. kali pertama BACA DEKAT SINI.. 


Kami & anak2... Btw, Muni nampak lebih kurus dari yang saya jumpa kali pertama tu... (",).. Boleh pregnant lagi la lepas ni yer muni.. hihii.. Saya kadang2 heran dengan orang2 yang selalu cakap kalau seseorang tu mengandung, lepas bersalin je mesti gemuk.. sedangkan mereka yang berada di sekeliling saya, lepas bersalin badan makin kurus or badan tetap jugak maintain.. malah makin cun lagi adalah... So, kesimpulannya, jangan takut nak mengandung yer.. muahhahhah *tiba2...


Ni lah Afia... bukan main lagi tembam.. berketoi2 lengan dia.. muka sebijik ikut muka abang dia @ Aiman.. (",) 


P/s : Tadi saya mimpi adik saya tau.. Adik saya dah sihat macam biasa cuma dekat kepala je ada parut.. Dalam mimpi, adik saya tanya bila kami nak balik Terengganu (merujuk kepada parent saya & saya yang kebetulan dalam mimpi tu memeng nak bertolak ke Terengganu)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 13 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu August 22, 2013
sudah! dh suruh mengandung lg pulak..baru fikir nk stop buat anak dah,nk carik pengasuh kemain ssh la kan.haha

kurus sikit tu sbb busy bela anak,pastu fully bf kan diet terbaik..:)

gambar tu selerak gila rumah.buat malu je.iman muka kemain serius.hakhak
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI August 22, 2013
aminn..

wah jumpa2 lg ea..best.
syawalsimpsons syawalsimpsons August 22, 2013
wahh semangat afia tu yee
JunAina JunAina August 22, 2013
Kuss semangat nengok montelnya baby tu, manalah mak dia tak makin kurus.

Akak doakan adik cepat sembuh, dah try bagi pati gamat tak untuk luka dalaman (kalau boleh bagi minumlah).
mama3heroo mama3heroo August 22, 2013
bestnye dpt beraya dgn teman blogger
sitirohaida sitirohaida August 22, 2013
best bila blogger bertemu blogger nie..
Mimie Mimie August 22, 2013
Wah bestnye beraya kt umah blogger
Unknown Unknown August 22, 2013
owhh blogger ni pun dah 2x la berjumpa ye.. seronoknye ... mmg babam la baby dia..tomei..
Unknown Unknown August 22, 2013
ehhh..seronoknya raya lagi!!
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 22, 2013
Salam K.INa...

jelesss ai tgk akak dpt jumpa rakan blogger..
comel afiya abg die bambam.. :)

semoga adik akak cepat sembuh
Permata Malap Permata Malap August 22, 2013
wah..bestnya beraya...hehe..

Noey lepas lahirkan AniqFiras,makin bam bam..
Unknown Unknown August 22, 2013
comel baby tu..tembamm bam bam... hee

InsyaAllah pas bersalin t nak slim..hee