Kami 3 beradik (",)

Gambar hari raya ketiga...Untu tatapan saya di masa depan... Nanti saya cerita perkembangan adik lelaki saya ni yer... Ada cerita "ngeri" yang ingin saya ceritakan..


Saya & adik lelaki saya

Yang ni pulak dengan adik bongsu saya.. Elok pulak adik lelaki saya tengok kamera jugak (",).. Ada yang datang melihat adik saya, katanya mata adik saya menggambarkan yang dia dah hilang semangat..
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 24 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons August 20, 2013
siapa yang kata macam tu..jgn la meruntuhkan semangat2 yg di keliling kan....sedey pulok baca...insyallah semangat adik ina akan pulih seperti biasa...sue percaya dier kuat macam adik beradik dier yg lain
Deqla Manjew Deqla Manjew August 20, 2013
ina 3 beradik je ye? sayu je wajah adik ina tu.. kesian tgk.. citer ngeri? cpt update ye..
Puan Mell Puan Mell August 20, 2013
moga adik k.ina kembali sehat seperti biasa.. dan bersemangat blik..
Mrs Velentine Mrs Velentine August 20, 2013
mata menunjukkan yang dia sedih kak...takpe kuatkan semangat....klik2
nanakimie nanakimie August 20, 2013
semoga adik sis kuat! dan cepat sembuh....amin...
Sayangku Zie Sayangku Zie August 20, 2013
emm semoga adik ina cepat sembuh... sedih pulak tengok pic ni..
mama3heroo mama3heroo August 20, 2013
sedih m3h tengok keadaan adk ina..in shaa Allah...satu hari nanti adk ina akan sembuh&tersenyum kembali..amin
Shima Salleh Shima Salleh August 20, 2013
insyaallah semoga dia sihat sejahtera
Dylla Abas Dylla Abas August 20, 2013
sayu rasa tengok mata adik k.ina ni..pandangan dia mcm kosong..apapun,moga dia cepat2 sembuh ye..amin
Falsya Falsya August 20, 2013
Semoga adik ina kuat dan cpt sembuh..amin..
Kakzakie Kakzakie August 20, 2013
Mulut tersenyum tapi mata berkaca dgn genangan airmata yg tak tumpah jelas di mata kakak. Sedihnyaa:(
Ibu Lala Ibu Lala August 20, 2013
X pe la pelan pelan nak sembuh tu. Insya allah.
QasehnyaRania QasehnyaRania August 20, 2013
In shaa Allah sama2 kita doakan ye
azizah :) azizah :) August 20, 2013
insyaAllah berkat doa semua adik akak akan sembuh..insyaAllah...
Ema Johari Ema Johari August 20, 2013
adik ina kenal orang tak?
Sweetmama Sweetmama August 20, 2013
kena sentiasa bg semangat pd dia, moga adik ina akan dapat kekuatan dan semangat utk pulih seperti sediakala.
Puan Kutu Puan Kutu August 20, 2013
Ya Allah ina,syunya hati tgok pic adik awak nie..semoga Allah berikan yg terbaik utk adik awk..
Mimi Azirah Mimi Azirah August 20, 2013
InsyaAllah adik akak akn kmbli mcm dlu
D Yatie D Yatie August 21, 2013
siapa kita untuk menilai begitu. entah2 dalam hatinta setelah melihat mak ayah adik kakak serta isteri, dia sedang berusaha mempuk semangat utk sembuh. semoga adik awk segera sembuh. insyaAllah.
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah August 21, 2013
takde la kak.. saye tengok ok je.. inshaAllah adik akak kuat semangat untuk sembuh.. yang penting kite keluarge.. orang terdekat jangan putus ase..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 21, 2013
Salam K.Ina..

sebak tgk adik akak..
CMa tak blh tgk org sakit.. mesti hati rasa lain mcm..
semoga adik akak cpt sembuh..

kisah 'ngeri' ape tu kak?
Masya Masya August 21, 2013
moga adik ina kuat semangat, allahuakbar sapa pulak yg kata adik ina dah hilang semanagt.. sy pulak yg sebak...
IntaNBerliaN IntaNBerliaN August 21, 2013
@Ema Johari

alhamdulillah dia kenal kak cuma xleh ckp je..