Tidur angkat kaki sebelah

Satu hari tu, Alisha tengah tidur tau.. tapi kakinya duk terangkat sebelah.. hihii.. Boleh pulak camgitu yer... (",) Eh, panjang tak tapak kaki alisha.. ikut ibu dia la ni... kurus & panjang.. Nanti nak cari kasut, sikit punya susah... Dah jumpa yang berkenan, saiz pulak kecik.. dah jumpa yang berkenan, kasut pulak makin besar saiz, makin melebar..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 15 comments.. read them below or add one }

Joanna Yunus Joanna Yunus August 22, 2013
kakak sumaiyyah selalu macam ni dulu...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 22, 2013
Salam K.INa..

Alisha tido dlm keadaan meniarap ke, terlentang ni..? hihi..mcm2 gaya ada.. :p
QueeN TerataI QueeN TerataI August 22, 2013
betullah.. panjang btl tapak kaki alisha ni.. ;)
intanfirdaus247 intanfirdaus247 August 22, 2013
Salam Ina...salam aidilfitri..hahah Alisha punya kaki terangkat sudaaa..:)
ina ,,kad ina dah akak terima hari tu lagi..lupa nak cakap..tq ya ina
Deqla Manjew Deqla Manjew August 22, 2013
tak sedar la tu sampai terangkat kaki sebelah..hihi.. mmg pjg la kaki alisha.. oo kenen kat ibu dia la ni ye..
luqman zakaria luqman zakaria August 22, 2013
haha..sambil angkat kaki pon boleh lena..hebat nih!
D Yatie D Yatie August 22, 2013
Hehehe. Arissa lak kaki nyer gendut. HewHewHew.
azizah :) azizah :) August 22, 2013
hehehe tak sedar sampai kaki terangkat tu...
Nora Karim Nora Karim August 22, 2013
lena sangat la tu tidurnya.. heheh
Mimi Azirah Mimi Azirah August 23, 2013
Sbr jela alisha nih..aah la kak ina..kaki die pnjg la...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief August 24, 2013
Ntah2 alisha mimpi tgh senamrobik kot hehehe
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief August 24, 2013
Ntah2 alisha mimpi tgh snamrobik kot hihi