Aqilah & dagu


Hahaaa tajuk entry ntah pe2.. hihii.. Rasa macam dah lama tak cite pasal dagu Aqilah ni.. Dagu runcinglah konon.. (^_^) Dagu Aqilah masih kekal runcing lagi.. haihhh kalut sungguh saya ni kan... Kalau Alisha duk sibuk dengan bulu mata, kalau Aqilah pulak dengan dagu... adehhh.. takda koje betoi ibu dorang ni... anak2 jugak yang maintain.. kikikiii (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 15 comments.. read them below or add one }

Ayu Zan Ayu Zan August 01, 2013
tajam nya dagu dia. hhihihi..
Kakzakie Kakzakie August 01, 2013
Ditambah dgn pipi melayut montel lagilah nampak runcing dagu tu:)
syawalsimpsons syawalsimpsons August 01, 2013
kiter kalo pasai anak2 semua excited kan...
eita eita August 01, 2013
makin besar doh leni..
Haryati Faizal Haryati Faizal August 01, 2013
tengok besar sket nnti camana ye.... berubah ke tak....muka aqilah ni...
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy August 01, 2013
cantik dagu dia tu...
amin..
azizah :) azizah :) August 01, 2013
memang betul2 runcing dagu aqilah! cantik sgt..
Dylla Abas Dylla Abas August 01, 2013
ibu mmg selalu over..!! huhu >_<
IbuNoey IbuNoey August 01, 2013
comelnya dagu..hehe..baju sama macam Firas tu..
Nida Mohd Nida Mohd August 01, 2013
dagu ala ala ziela jalil ke..comel2..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 01, 2013
salam K.Ina..

hihi..nk over pun tak pe.. anak sendiri.. :p
tp dagu aqilah mmg berlekuk & runcing..
comelllls...
Deqla Manjew Deqla Manjew August 02, 2013
muka aqilah ni mmg seiras ina.. dagu runcing tu pun sama.. ;)
deno deno August 04, 2013
mama aqilah dagu runcing, mesti aqilah ikut mama :)