Tempat Aqilah bersukan

Aqilah kalau balik rumah my parent, suka sangat dia main dekat penyidai baju... Penyidai baju ni, mak saya letak bawah kipas.. Bukan pe, malam2, lepas basuh baju terus jemur, bangun pagi esok dah boleh lipat.. Kalau yang basuh pagi, baju jemur dekat ampaian luar rumah.. Ohya, tempat sidai baju ni, takdalah 24 jam duduk bawah kipas tu.. bila nak guna je baru mak saya letak.. (",)
 

Aqilah kalau nampak penyidai baju ni.. akai dia memanglah panjang.. digoyang2nya.. kuat pulak dia tu..


Kadang tu dia panjat.. kadang tu dia tolak.. Dekat rumah opah dia ni banyak sangat barang perhiasannya.. Lagi banyak, lagi panjanglah akai dia..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 16 comments.. read them below or add one }

Mimi Azirah Mimi Azirah August 23, 2013
Bagus tpt senaman aqilah nih kak ina.hahaha
Ainim Suju Ainim Suju August 23, 2013
hehe, lagi best kalu tetibe dia main bawah meja..sbb dia kecikkan
Joanna Yunus Joanna Yunus August 23, 2013
banyak betul le jadi tempat dirokai...
JaSSNaNi JaSSNaNi August 23, 2013
dah pandai betul skrg ni kan.. menerokai dunia.. :D hehehe..
syawalsimpsons syawalsimpsons August 23, 2013
mmg akai panjang dak tecik ni..tp tgk aunty soya melopong jaa
Haryati Faizal Haryati Faizal August 23, 2013
latih kaki ke aqilah...sket ari lagi bely berjalan dah tu....
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 23, 2013
salam k.ina..

hihi...ni lagi sorang budak comel mintak digigt pipinye..

amoih aqilah suka ye dpt explore umah nenek tu... :)
azizah :) azizah :) August 23, 2013
buasnya anak dara sorang ni yer..hehe
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah August 23, 2013
mini gym untuk aqilah..
Sally Yatiey Sally Yatiey August 23, 2013
Kecik2 dah bersukan aqilah ni ;) hee
Puan Kutu Puan Kutu August 23, 2013
bagus awak aqilah.comel sgt.hehe
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha August 23, 2013
lasak benar aqilah ne kak....
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief August 24, 2013
Baik punya port tmpt senaman aqilah yer hihi
Masya Masya August 24, 2013
aqilah ... ibu dia pun kene bersukan, nak amik gambar hahahha.. kejap berdiri.. aqilah duduk ibu dia pun dudukkann...
Cik Nur™ Cik Nur™ August 25, 2013
biar dia menjelajah..
lagi cepat dia pandai nanti.. :)